Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö en dag i januari…
-
Torö en dag i januari…
Publicerad av koa på 10 februari, 2005 vid 15:35Klicka:
Torö en solig dag i januarikoa svarade 19 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
F-n va fina bilder… Blir juh alldeles rörd
Vilket datum är det???
-
Tack, Peder blir glad!!
Två dagar efter den första klassiska dagen…som jag inte riktigt kom ihåg när den var…och missade…så jag fick den här dagen.
Feg, Fjant, Gurra & Dude lockade ut mig med sina bilder, Tack!
Ni vet när det var va? -
I så fall skulle jag gissa på den 11 jan. Den första klassiska torö dagen hade jag nog ansett va den 9 jan.
-
Vi måste alltså prata 11:e eftersom 9:e är årets dag(hittils) som jag också missade…
Kul, kul….
När kommer “stenbumlingar mellan öronen” ?
Har vart sugen på en “best of sverige”-film…
Kan dock tänka mig att det krävs en hel del material och tid för ett sådan projekt kanske… Jajja, defenitivt en film jag eftersökerHa d gott! /calle-stockholmare i ide.
-
Fina bilder, Calle! Synd att du missade 9/1, det var en riktigt härlig dag! Första gången jag fick segla i riktig sideshore, det var tom. lite cross off emellanåt!
Hoppas vi ses därute snart!!!
/Fjant
-
Kul med bilder med sköna kommentarer till Fint upplägg på websidan också. Jag ser fram emot mars/april när tempen kommer upp så väldigt mycket!
//Niklas
-
Jaja, men det kommer fler sådana dagar
Bilderna ovan är från hederlig 135-Negfilm, vilket ger en grymt snygg look
och täckning i färgerna.Aloha
-
Jag kan ju inget om forgrafi, men jag tycker att bilderna har lite varmare och mjukare färg än vad jag brukar se. Ofta tycker jag att det kan se kallt ut, men på de här bilderna ser det ut som rena rama badvädret!!! Framförallt bild 2 och 5 där även vågorna har den där sköna gröna färgen!
Bara på me badshortsen och hoppa i!/Fjant
-
Ja precis, hur har du fått sådan värme i bilderna? Har du bara höjt färgerna lite eller?
-
Tack vare negativ 135-färgfilm av hög kvalitet så får man en väldigt bra färgmättnad och återgivningen blir mjukare än dia och framförallt digitalt.
Det är en rå skanning på lab utan “rattning” åt varken kallt eller varmt.
Ser nice ut fast det är i januari.
Kul att ni gillade bildrna, tack!
Och tack till Peder A som plåtade.Aloha
Calle N
Logga in för att svara.