Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö i em?
-
Torö i em?
Publicerad av bjorn-daniels på 30 april, 2015 vid 05:24Ser ju ut att kunna bli lite vind där i em.
. Vad tror Stokeholmarna är det värt några komptimmar?bjorn-daniels svarade 9 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Ingen vinkel på Stenstranden, men något läre bli.
Varifrån sker komptimmarna – inte värt att åka från Dalarna skulle jag säga.
-
@dr Masse 732430 wrote:
Ingen vinkel på Stenstranden, men något läre bli.
Varifrån sker komptimmarna – inte värt att åka från Dalarna skulle jag säga.
Jo komptimmarna sker från Dalarna.
Och ja, jag är smått desperat -
Du kommer ju iofs få testa nyplankan i Kärringviken i eftermiddag. Bara det är väl värt åkturen?
-
Jo det är lite (mkt) det som lockar.
Alternativt är norrlandskusten Gävle-Hölick men vill helst inte köra själv och sen misstänker jag att vattentempen är lite bättre syd om Stockholm. -
Ähh, velat in i det sista men vafn no pain no gain. Segla lär jag få.
-
Beggers can’t be picky, jag drar enr om någoon timme, orkar bara ta med en liten surfbräda dock.. /JB
-
ekoln södra uppsala gick av stenhårt i eftermiddags. solid 3.7/4.0. men vi brottades såklart med ngt större.
eller som tommy nilsson sa: Å JAG SKAAA ÖPPNA DIN DÖÖÖRR!!! -
Körde Torö 14-16.30…inte mycket vind där inte men det blev tydligen något bättre när jag drog!
-
När jag kom dit lite efter 17 (något försenad, tydligen har de nåt som heter köer i Stockholm?) var det inte mycket vind, 2 pers ute och guppade.
Helt klart min värsta bomkörning någonsin. Brukar göra såna här tripper ca 10+ ggr om året och detta var faktiskt första gången jag inte seglat.
Fast då är det vanligen mkt bättre prognoser, tror omdömet var något påverkat av nybygget,Jaja, det var kanske dags med en bomkörning men jag fick i alla fall komma till Torö och reka läget så nästa gång då…
Logga in för att svara.