Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö i kväll ???
-
Dala Lama;572859 wrote:Enligt Plussen ska det va våghöjd på 2m kl 19 och 2,7m kl 22 så det kanske kan funka.
Vind ca 10m i medel, riktning OSo och So!
Jag käkar och drar ner!
PerFick ditt SMS nyss, trist med bomkörning.
-
culing;572907 wrote:Fick ditt SMS nyss, trist med bomkörning.
Nej, fan vad trist Per. Jag trodde att du skulle få en fin kväll.
-
culing;572907 wrote:Fick ditt SMS nyss, trist med bomkörning.
You win some, you lose some……
-
Ja, det var väl lite av en chansning för Dala Laman, men OSO på Torö är ju något man gärna vill uppleva… “if you never go, you never no” för att jobba vidare med anglosaxiska floskeltermer… själv hoppas jag på en liten vända imörrn.
-
imörrn eftermiddag lär ni få hålla i hatten pojkar! feeeeeeeet vågprognos också. själv är jag rökt och tar en session hemma på sjön innan jobbet kräver min närvaro.
-
Rad;572811 wrote:Hmm, är stenstranden för stökig när det är onshore? Eller startar man i viken och sen ger sig ut bland stenarna? …sitter själv och funderar på om jag skall gå “awol” från jobbe i morgon…
Stökig? Här är ett klipp från oktober 2008 (filmat med mobil)
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=RanHH5-kTyw”]YouTube – Torö onshore[/ame]
-
Ojoj, stökigt var ordet!:) Well, jag har tagit ledigt från jobbe så jag glider väl ner i ottan och ser var localsen håller hus! Och ni som kan tolka tebladen, är det morgon, förmiddag eller kvälls surf som ser bäst ut?
CS -
Rad;572955 wrote:Ojoj, stökigt var ordet!:) Well, jag har tagit ledigt från jobbe så jag glider väl ner i ottan och ser var localsen håller hus! Och ni som kan tolka tebladen, är det morgon, förmiddag eller kvälls surf som ser bäst ut?
CSVindsurf vette f-n, kanske lite mer vind fm. Surf absolut framåt kvällen när vinden förhoppningsvis lagt sig lite… /JB
-
Bilen laddad med 4,8 82l vågis, frukost, sovsäck och kudde. Rullar mot Torö nu.
Ses imorn!! -
SSV… men med den vågprognosen kan det bli lekstuga i K-viken. Jag är nere före lunch!
-
Hur blev det med vinden/vågor på Torö ??
Finns det någon chance till bra vind&vågor i morgon ??
Logga in för att svara.