-
Torö i söndags!
Inte ofta jag är härinne numer. Jag hade tänkt surfa i söndags men en förkylning gjorde att jag valde att stå på stranden och fota i stället, så här är några bilder.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö i söndags!
Inte ofta jag är härinne numer. Jag hade tänkt surfa i söndags men en förkylning gjorde att jag valde att stå på stranden och fota i stället, så här är några bilder.
Fler bilder…
Inte igår jag såg en hoppgipp, jag trodde alla gjorde Willy Skippers numera.
Dude är sist kvar på vattnet.
Nu är det mörkt och ingen är kvar.
Fina bilder!
Vad är det för bräda på bild 11 ( Penguin tror jag det står på) hemmabygge el custom, ser fin ut iallafall?
Apropå hoppgipp, jag tycker det är grymt mkt svårare att göra dem nu med kortare brädor. Innan med lång nos satte jag nästan alla men sen brädorna blev kortare blir det mest kattskit, nån mer som upplever samma sak?
Ser ut som en kul och klassisk torödag med små fina vågor och sidvind! Härligt!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö i söndags!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.