Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö idag?
-
Torö idag?
Publicerad av jerker04 på 4 oktober, 2013 vid 18:00Någon som var ute idag? Tacksam för rapport i så fall.
ola-h svarade 11 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
@Jerker04 716934 wrote:
Någon som var ute idag? Tacksam för rapport i så fall.
Det var ganska många på Torö idag, parkeringen fylldes på vartefter med vindsurfare och kitare, det började bli ganska fullt när jag var tvungen att dra. Många paddelsurfare också på första parkeringen. Strålande sol, stadiga 10-11, ca 5.0 och vågbräda var det bästa alternativet framåt eftermiddagen. En klassisk Torödag helt enkelt.
-
De var gott. Hade full macka med 4.7. Ovanligt jämn och solid vind. Sol. Dead on på stenstranden, kärringviken var kul. Inte så stora vågor som kom in, men kul ändå!
Stenstranden bjöd på logovågor typ med bra must i.
10 pers ute typ. -
Det blev bara bättre o bättre, en oväntad kanonkväll med 4.5-4.7. Men, det var kogulskär som stal showen från stenstrand. Nu förstår jag allt gott tugg om kogulskär 😉 🙂
-
Gött. Hoppas att man får vara med på en repris i morgon då, fast med lite bättre vinkel.
-
@MacA 716953 wrote:
Det blev bara bättre o bättre, en oväntad kanonkväll med 4.5-4.7. Men, det var kogulskär som stal showen från stenstrand. Nu förstår jag allt gott tugg om kogulskär 😉 🙂
Misstänkte att det skulle fungera där eftersom det är ganska lågt vatten nu…
-
Logga in för att svara.