Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö Idag
-
Torö Idag
Publicerad av krille på 23 oktober, 2002 vid 20:09Idag var det både vind och vågor, najs och inte så farligt kallt heller.
se bifogad bild (Calle i bottomturn och Eric TS in bakgrunden)
//Krilleove226 svarade 22 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Ohhps Närå, semester för min del men det fanns nog alla sorter där idag, allt ifrån VAB till div möte på stan osv. Vad var du själv, skyll inte på jobb?
//Krille
Eric bottensvänger -
Skyller på att SurfJohans båt sjönk idag, så vi har jobbat med det under hela em. utan att ha lyckats…….
-
varför ska man bo i jäkla eskilstuna för och självklart inte ha en bil… ett av livets största mysterium??????????
satan va avundsjuk… -
ser inte helt fel ut … kanske inte är så dumt att flytta till Haninge iaf .. *ler* nära till Torö ….
hoppas jag hinner få tag på nån vågis innan det blir för kallt …vill testa mina Hot segel ju .. -
Ja, jag tog ett femtiotal bilder, så det finns några fler. Återkommer då dom kan beskådas på nätet.
//Krille -
Neejjjjjjj inte nu igen
Inte en ny datormanipulerad bild
För det är klart att bilden är falsk
Det ser ju alla -
När kommer fler bilder. Det var så jävla gryma. Tänkte surfa vid Torö den dagen med det blev Stora Värtan istället. Efter att ha sett de bifogade bilderna gjorde jag nog rätt val, skulle aldrig klarat de förhållandena. Fy fan vad grymma seglare ni måste vara. Ge mig länken till hemsidan med alla bilder NU!!!
-
Tjena!
Vad hade du för brännvidd på objektivet (tala om ifall det är digital eller inte…)
Mats
coool bild förresten!
Logga in för att svara.