Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö idag FM… vred det sedan?

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:52

..

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:53

.

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:53

….

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:54

……

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:54

…….

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:55

……..

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:56

………

• petter

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:56

……….

• marangen

Medlem
    15 september, 2005 vid 21:40

Hade en bra dag tills riggen lossnade från brädan, låg och sprattlade ett tag tills en vindsurfare kom och stämde av läget. Brädan störta ner i viken och parkerade snyggt vid en strandtomt, jag kom en timme senare…/Tack du som hjälpte till! Undrar hur mastfot och hela skiten kunde lossa från brädan… tongue.gif

• rasmus_w

Medlem
    16 september, 2005 vid 03:19

Första torödagen nånsin för mig. Mitt minsta är 4.5 och under stora delar av dagentyckte jag det kändes riktigt läskigt. Folket med 4.2 snackade om öppen dörr, mina linor satt så långt bak som jag inte hade nåt annat val än att hålla seglet fullt inskotat, och vara väldigt skraj.

Fast ett tag var draget skönt, brädan höll sig på vattnet när ja ville det och så, och kroppsvärmen hämtade sig. Givetvis gick jag in och tog igen mig precis som det la sig, och inte orkade jag ge mig ut en andra gång på stenstranden heller.

Fast det gav mersmak! Det här går att lära sig hantera. Mina vattenstarter är nästan snabba nog för stora vågor och det går att klättra över skumkammarna även i onshore, bara jag blir lite snabbare och ger fan i att få kastfall varannan gång jag försöker.

Sen ska man ge fan i att bli spolad om man seglar i shorty så här års.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö idag FM… vred det sedan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.