Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö idag och i morgon
-
Torö idag och i morgon
Publicerad av jerker04 på 18 augusti, 2014 vid 16:57Någon som var ute idag och kan berätta hur det var? Och är det någon som ska ut i morgon om prognosen håller på e.m eller är alla på väg till Gotland eller Västkusten?
peteza svarade 10 år, 3 månader sedan 12 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Jag ska dit imorrn efter lunch. Hoppas att det funkar trots den ökända SV. Tar nog med SUPen oxå.
-
Hvor, for fan? Jeg forstår at svensker ikke klarer å kjøre mer en 5 mil men hvor funker det best i morgen+ Hemmelig? Hvor er Torø? hel nederst? Eller?
På kartet ser det ut som at Dalen bør funke. -
Siktar oxo på efter lunch imorn om mätarna visar ok vind, halvlömsk prognos som sagt..
-
Ja, något lömsk prognos…tar också med mig annan utrustning om vinden fuckar upp. Försöker vara nere vid 15
-
Hmm, funderar oxå på att gnaga av mig en arm och åka ner till kärringviken. Frågan är om man jag skall panika laga en 76l vågis eller så får en 92l fsw duga…hmmm
-
Hoppas också att komma iväg dit, hoppas vinden håller i sig till sent!
-
Ja årets första torö för min del va riktigt najs, fina dyningar rullade in i kviken. Imponerande uppslutning oxo en helt vanlig tisdag, vart nästan trångt 😉
-
-
Riktigt nice Torökväll blev det, rolig segling med roliga vågor! Massa folk på plats som sagt, började ana oråd när jag såg bilar stå längs sidan av vägen redan 100 meter innan parkeringen 🙂 Sådant kan man se på liknande prognos på en helg, men en tisdagkväll!? Grymt!
Logga in för att svara.