Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö igår…..

• Torö igår…..

Publicerad av krille på 14 juli, 2000 vid 06:53

folk riggade ner då jag kom vid 16:00 från 5.8 till 5.3, el 4.7. Jag började med 5.0 men efter en stund så insåg jag att om man skulle orka hela kvällen så var det bara att rigga om till 4.2 vilket var tom stort senare på kvällen. Körde till kl 21 då jag var helt jävla slut. Sydvästan byggde på och det vart riktigt stort efter middagstid. Ännu en dag på Torö…….fy fan vad jag e glad att jag litade på Halo ännu en ggn och stack tidigare från jobbet.
    Konstigt med så lite folk ändå en sådan dag…..men folk har väl semester någon annanstans antar jag.
    En Trött och lycklig Krille

anonym-anvandare svarade 24 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • n

Medlem
    17 juli, 2000 vid 18:44

Var tyvärr själv på Gotland … och lirade golf.

• krille

Medlem
    17 juli, 2000 vid 20:25

Skyll dig själv Niklas.
    😉

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juli, 2000 vid 07:59

Antagligen var allt folk på semester i varberg der det sällan blåser.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA