Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö igen!!
-
Tjo!
Jag och polarn Mats var där och fotade. Lite trist fotoljus till att börja med, men sedan kom solen fram. Bra vågor, kanske lite för bra för kajakerna som hade jobbigt att ta sig igenom vågorna.
Själva fotandet blev lite grann som vanligt, dvs svårt med skärpa och exponering. Mer träning krävs. Men kul med folk i vattnet som satsar och showar lite! Det gör att blåsten och kylan inte märks.
Skickar med två suddiga bilder, kriteriet var “bra höjd”. Om en dag eller två kommer det fler bilder, varav flera kan vara skarpa!
Simma lugnt,
/P
-
Mycket starkt jobbat av er att stå där i kylan och plåta! Jag är imponerad, vad är det som driver er? 🙂
Ytterst tacksam, alltid kul med bilder!Bilden på Dude var najs, kan det vara inledningen på en fördröjd frammåt som jag själv såg från stranden? Den var riktigt najs Dude!
Att Fjant i princip bara klarade av att få fenan ur vattnet finns det inga ursäkter för… Jag har misskött träningen. Lyckades dock klämma av ett hyffsat bakåtförsök inne i brytet. Det gäller att våga ladda……..
/Fjant
-
-
Jag skulle vilja tacka så hemskt mycket för bilderna! Jag gillar bild nummer 32 och så ska jag gå tillbaka till noslandning i stället för att alltid rotera igenom hur sen o slö rotationen än är:smirk: Tack igen för bilderna Per!
Logga in för att svara.