Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö imorgon tisdag?

• gammel-ippa

Medlem
    24 juli, 2009 vid 08:48

Vacker bild! Jag är väldigt sugen …………

• koa

Medlem
    24 juli, 2009 vid 10:13
    poppo;561224 wrote:
    …fick en till bild av mattias p som fotade, vad tycks om speglingen i vågen?

[img]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=4&pictureid=219[/img]

Vackert!

• lars_k

Medlem
    24 juli, 2009 vid 10:24

Skönt häng Poppo!

• ozman

Medlem
    24 juli, 2009 vid 18:39
    pete;560513 wrote:
    Ok, det har nog iofs byggt på mer vågor idag – har ju blåst över natten. Jag har 58 km, knappt 1 timme – skulle uppskatta att prognosen idag är värd, säg, åtminstone 10 mil enkel resa? 🙂

Jag drar nu!

Med tanke på vågornas storlek, var det kanske rimligt att jag bara körde de 4,7 mil till Västerås 😉

Någon snille kanske kan skriva en lämplig matematisk formel som länkar resans längd (l) i km, våghöjden (h) i m, vindstyrkan (v) i m/s och vindriktning (d) i grader ?? (t.ex. l = 3h.v.d/270) – det var faktiskt rätt enkel, nu när jag tänker på det….

• poppo

Medlem
    24 juli, 2009 vid 18:48
    pete;560513 wrote:
    skulle uppskatta att prognosen idag är värd, säg, åtminstone 10 mil enkel resa? 🙂

tyckte den var värd 15 mil enkel! och då var det inte epic förutom värmen och solen. säger en del om hur sugen man e på lite vågor när långresorna lyst med sin frånvaro ett tag.

ozman – jag fattar ingenting av din ekvation… du skulle såklart åkt! 🙂
    tror du på alnäs imorgon förresten?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö imorgon tisdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.