Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö insida lördag em
-
Torö insida lördag em
Publicerad av callevader på 2 december, 2011 vid 19:41Någon mer som ska köra i morgon, kan bli lika bra som för någon veckan sedan
fredrik-plantin svarade 13 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Jag är där på förmiddagen, tar med mig brädor. Den som vill får testa (om vi inte fotar).
Tar med mig kameror, ladda hårt helt enkelt… 🙂 -
Brrr kallt i Solna nu på morgonen, endast 2,5gr. Blir det några på plats på Torö iaf?
Funderar på att åka ut med dottern och leka på stranden och kolla läget. Har familjeplikt idag 😉 -
Torö blev nedröstat 🙁
Det ska simtränas ist i simhallen. Låter helt ok och taktiskt inför vår 3mån Mauiresa 🙂 -
Fett fel prio. Det var pungdrag tills solen gav upp. 🙂
Bilder kommer… -
jaoo…
Manno
Calle
Filip
Manno
Plantan
Plantan
Plantan
Larry
Manno
Skoteroverallen bör präntas in i tidig ålder
.
-
Härligt Svenne.
Boardcorner verka rippa fint i k-viken.
Har aldrig seglat så här sent förut, men det gick fint. Händerna begränsade…….eller var det underarmarna. -
Åh, man tackar Svenne, bildbevis på att man var ute igår 🙂
Kul dag som inte blev så kall som jag trodde när jag vid frukost konstaterade att det var minus en grad ute.
Jag är extra glad åt att jag fick med mig Larry som jag sett som nästan förlorad till husbygge och gubbskate, nu tillbaks hårt rippande som vanligt 🙂
/ Calle S -
Härliga bilder Svenne!
Jag knäppte några alldeles i början: http://www.flickr.com/photos/filipwallin/sets/
/ Filip
-
Gott tugg i mysviken!
Kaffe, choklad, brudar, småkids, gamla rävar, bra ladd och snoriga näsor.
Larry, det är bara att hugga en bräda nästa gång. inte för att den behövs för att du ska rippa röven av dig men du kanske diggar den 😉
Logga in för att svara.