Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › TORÖ levererade…bilder???
-
TORÖ levererade…bilder???
Publicerad av anonym-anvandare på 15 september, 2005 vid 15:31Det syntes 4-5 större kameror på Stenstranden…blev det några bilder?
koa svarade 19 år, 1 månad sedan 25 Medlemmar · 65 Svar -
65 Svar
-
Linslus!
Gött att ni fick en bra dag till slut på ostkusten också!
/Magnus -
Fina bilder!
Lite taskigt att presentera mig med mina badleksaker i skummet.
Jaja, får väl skylla mig skälv att jag inte kan bjuda på en show som övriga…På “replay” i skallen idag så är gårdagen ännu bättre en vad den var live! (Tack Torö och tack Pohlman)
/fegisen (som bara badar)
-
Tyckte mig se sveriges “skidfotograf nestor” Felix St Clair-Renard nere i “viken” på torö. Han borde ju kunnat knäppt en och annan schysst bild (om jag inte tog fel och det var någon annan).
/ Calle
PS Vilken dag! Även om jag mest höll mig i Kärringviken, efter en rejäl spolning av ett 3 metersmonster vid lunch tid -
Feg var inte den enda som spolades runt i vitvattnet, det syntes bara bäst på den bilden:) Vi kanske kan byta användarnamn eftersom jag onekligen är fegare och står på stranden och plåtar
-
Fasen, det ser riktigt bra ut mär torö går av!! Hur många bra dagar har ni på ett år där?? Hade varigt kul att prova på det!! Fan att det inte går att boka in vind! Lite surt med en bomkörning på 100mil…
Logga in för att svara.