Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö Måndag den 6 okt

• poppo

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 17:59

Snyggt! (är det inte “SirJohnIrie”?)
    Merameramera…

• Borttagen användare

Borttagen användare
    7 oktober, 2008 vid 18:12

Klart det är SirJohnIrie, det var han som lurade upp mig 04:45 i ottan. Filmen tankas upp nu….

• sirjohnirie

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 18:36

@SolnaUrban 506294 wrote:

Klart det är SirJohnIrie, det var han som lurade upp mig 04:45 i ottan. Filmen tankas upp nu….

Åhh..smaskens! Absolut första vågen för dagen dessutom, lyckträff kan man säga:)
    Åter igen, tusen tack Urban att du förbarmade dig över mig denna gylldene morgon! Det gav en saftig mersmak och nästa gång räknar jag med att du joinar oss på stenstrand, vågridning tar v-surfingen till nya dimentioner du aldrig kommer vilja vara utan..
    Och som vanligt, lika supermysig vibe som alltid denna dag på Torö.
    Längtar sönder tills nästa rykare!!

//Johan

• robin

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 18:52

Bra film! Skönt att få se långa klipp så man verkligen får se hela vågridningen, från körningen mot stranden till gippen eller fallet!

• poppo

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 18:54

Trevlig liten film! Härligt att det var såpass oklippt också – inte minst så alla får en chans att se hur den beryktade “Torö-gippen” går till… 🙂

Och synd att man satt i bilen vid soluppgången, det såg ut att vara både konsekvent lite större och mer vind än timmen senare. Men det var mumma mellan varven sen också som tur var, en härlig dag!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö Måndag den 6 okt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.