Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Torö: Min nya boardbag är borta.

• Torö: Min nya boardbag är borta.

Publicerad av rasmus_w på 18 januari, 2008 vid 10:22

En boardbag försvann på Torö stenstrand söndag 13/1. Den låg på andra allmänningen, ca fem meter från vägen. Alldeles bredvid låg också ett mastfodral, en segelbag ochen svart väska, de försvann inte och ingenting fattas i väskan, däremot försvann också ett fenskydd som låg på bagen.

Bagen är en grön Simmerbag, det står Simmer Style på den och är 240×55 cm. Den har ett litet handtag på mitten och vid det sitter en liten lapp som det står 240 på. Bägge sidor är gröna. Fenskyddet är ett standard Fanatic, en halva neopren, en halva pvc. Bägge två är inköpta i början på december förra året.

rasmus_w svarade 17 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Torö: Min nya boardbag är borta.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.