Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö onsdag?

• koa

Medlem
    12 september, 2005 vid 06:16

Håll i hatten!

• dude

Medlem
    12 september, 2005 vid 07:20

Det ser bra ut! Blir det till och med come back för oss som inte fick vara med i Gislövs Hammar i helgen?

• jesper_b

Medlem
    12 september, 2005 vid 12:00

Såsom helrökt i lördags är det skitkul att jag just skjutit upp karriären så där en fem år för att kunna köra Torö onsdag förmiddag. Hoppas det blir bättre vinkel än sist för det lär bli kalastryck i läpparna!!! /Jesper B

• andrew

Medlem
    12 september, 2005 vid 12:08

Om den här j…la förkylningen som kom så lägligt (not) ger sig så ses vi där vid 0800!

Äntligen… tongue.gif

• dr-masse

Medlem
    12 september, 2005 vid 12:49

Eller för att citera min kära frus direkta kommentar när vi kollade på vädret efter nyheterna (och jag glatt tjoar “det blir grymt på onsdag!”):

– Du kan INTE surfa på onsdag!

Jodå, det kan jag visst det… 🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:11

“Du kan INTE surfa på onsdag!”

Du är inte ensam om att få sådana kommentarer hemma då man sett en bra prognos…

• rasmus_w

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:30

Anledning nr 372 till varför man inte borde dejta tjejer som inte vindsurfar. smile.gif

• jesper_b

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:35

Min fru: Men om jag tar Regnbågen (föräldrakooperativt dagis där jag skulle jobba) på onsdag och du förbereder onsdagsföreläsningen ikväll (jag har föredrag för 40 betalande högre chefer på onsdag eftermiddag) kan du ju åka till Torö tisdag kväll och sova över….

Har jag världens bästa hustru!?

/Jesper B

• vinta_kestrel

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:35

Standard hemma när man frågar snällt om det är ok att man drar på tur är “Måste du så måste du. Åk du. Det är bättre du åker än att stanna här hemma och vara grinig.”
    Varför kan de inte bara säga Ja eller Nej? Inte för att det spelat någon roll, men man hade i alla fall sluppit få ångest…

• dr-masse

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:39

Min fru är inte dum hon heller. Inga övernattningar på Torö, dock… Men hon vet vad jag gillar och använder det smart. En ny plånbok till henne blev till två heldagar på Guincho för mig. Byteshandel i min smak, ah!

Trada På!

• fjant

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:45

Oh, shit, måste fixa så jag kan komma ut på onsdag!!! shocked.gif
    Då kan det bli premiär på nya brädan också!!! cool.gif

/Fjant

• rasmus_w

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:47

Bra när det där funkar. Annars har jag ofta fått intrycket att de vars partner inte vindsurfar ofta brukar försvinna från vattnet när ungarna kommer.

• dr-masse

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:49

Efter många års hit och ditande med PRECIS den där typen av kommentarer så har jag, öh… VI, börjat få lite mer balans i det däringa. Men det kräver prat, respekt och att ibland koppla in skallen istället för den där, öööhöagkalkj, låt oss kalla den för “surfslangen”, om ni förstår vad jag menar… ;-). För när det är SURF på gång är det på någe vis ganska lätt hänt att hjärnkontoret helt stängs av och hissen åker ner ett gäng trapport till mer instinktsdrivande områden. Som inte tänker och reflekterar sådär jättebra, typ.

För det är ju inge kul å surfa om det inte är rimligt kul för alla, eller hur? Surf är viktigt för mig, men inte viktigast. Så är det, och det innebär kompromisser. Fy fasen vad vuxen jag känner mig nu, är ju värsta föräldraämnet. Har lärt mig rejält av en kompis som haft det klart tufft efter misstag i dennna ytterst svårbemästrade balansgång – familj, jobb, fritid (läs: surf), dig själv och vänner…

Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2005 vid 14:03

ajaj hon har säkert en älskare som sover över hemma då

• vinta_kestrel

Medlem
    12 september, 2005 vid 14:04

Själv gjorde jag en fuling i lördags när vi drog. “Har du med dig digitalkameran?” “-Nej” “Bra, då kan jag plåta ungarna lite” “Eh, nä” “Har du den kvar på jobbet?” “Ja, den är såld till killen. Jag har köpt en Nikon D50. Hej då” “??? ehh, hej”

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö onsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.