Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö onsdag morgon
-
Torö onsdag morgon
Publicerad av nachoman på 24 augusti, 2010 vid 09:55Ser ju ganska så flott ut under onsdag fm. Sticker nog dit tidigt som fan. Blir man ensam tro?
oldschool svarade 14 år, 4 månader sedan 16 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Ser fint ut!! Du får troligtvis sällskap av mig och schnitzler. Sover över i bussen inatt och kör innan jobbet.
-
Japp, och seeent ikväll för packningen. Om inte flyget bangar ljudvallen med den medvind som är.
-
vilken progg tittar ni då på…? Verkar inte blir mer an 8-9 m/s.
-
sådär får du ju inte skriva, nu blev jag alldeles nervös…
-
Goose;627610 wrote:vilken progg tittar ni då på…? Verkar inte blir mer an 8-9 m/s.
Du har rätt, det ser lite nedskruvat ut… fasen… hmmm… men jag åker nog ändå tror jag…
däremot ser det bra ut idag, kvällen uppskruvad, fast då kan inte jag.
-
Sitter på jobbet med bilen packad och åker troligen ner senare. Tittade dock på obs från Landsort och den säger 8 m/s… Men det ska ju öka till kvällen… ingen som har live-info från någon på stranden att dela med sig av?
-
Kolla sjöfartsverket, den säger precis nu 11m/s i medel och dryga 12 i byarna.
-
Jag tycker sen eftermiddag/kväll idag ser stabil ut på SV. Hade jag kunnat hade jag lätt åkt, även utan live-info från stranden…
Landsort hade för övrigt 10,7 och 12,2 nyss…
gå in på http://vivakarta.sjofartsverket.se/ och kolla lite söderut, Vinterkasen har 14,6 och 16,1 (utanför Oxelösund) samt ökande…
Åk du.
-
Men nu sitter man där man sitter och kan endast följa utvecklingen på nätet…Buhuhuhu…
Laddar för morgonsurf imorrn dock. -
Glöm inte surfbrädan, vågrapporten ser rätt mycket stabilare ut än vinden. Jag kan inte komma ner förrän 9-blecket i morrn. Någon form av vattenlek blir det garanterat! Ses på line up!
/JB
-
Surfbrädan är alltid packad. Morgonstund har guld i mun 🙂
Logga in för att svara.