Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö onsdag morgon
-
Det blir grymt både ikväll och imorrn, för jag har blivit med grönt-snor-från-dagis-förkylning.
Kör hårt! -
Enligt alla senast jä..prognoser ska det inte blåsa ett piss imorgon. Hur i he.. kan det blåsa halvstorm runt om i sverige men inget på Torö??!?!?!?
-
Kom till v(b)ästkusten imorgon. Här kommer det blåsa pung; dagens frukostsurf med 3.7 (medelvind 17m/s, byar på 20m/s) var bara uppvärmning. Prognosen för imorrn säger medelvind på 20+m/s…..någon som har ett 3.3m2 att låna?
-
Goose;627673 wrote:Enligt alla senast jä..prognoser ska det inte blåsa ett piss imorgon. Hur i he.. kan det blåsa halvstorm runt om i sverige men inget på Torö??!?!?!?
Allt hänger på om det där lågtrycket väljer att gå bara en anings mer norrut. Det tror jag nog att det gör, ah! Vissa proggar pekar på det, de gillar jag extra just nu… 😉
-
dr Masse;627682 wrote:Allt hänger på om det där lågtrycket väljer att gå bara en anings mer norrut. Det tror jag nog att det gör, ah! Vissa proggar pekar på det, de gillar jag extra just nu… 😉
Din egen prognos…? Surflivet suger i kubik detta år…..
-
Goose;627684 wrote:Din egen prognos…? Surflivet suger i kubik detta år…..
Ha, ha! Näe…. men det gäller att kolla imorrn bitti… kan bli noll, kan bli bra!
-
Jesper B;627640 wrote:Glöm inte surfbrädan, vågrapporten ser rätt mycket stabilare ut än vinden. Jag kan inte komma ner förrän 9-blecket i morrn. Någon form av vattenlek blir det garanterat! Ses på line up!
/JB
Jesper, åker du ner själv?
Har en dotter som vill leka…
/Christian
-
challgren;627694 wrote:Jesper, åker du ner själv?
Har en dotter som vill leka…
/Christian
Tyvärr måste barnen till sina skolor i morgon. Men jag har troligen med mig en rätt omogen Halmstadsbo som kanske vill leka… /JB
-
dr Masse;627692 wrote:Ha, ha! Näe…. men det gäller att kolla imorrn bitti… kan bli noll, kan bli bra!
…just nu ikväll är DMI favorit… 😀 …det är ju bara en prognos…men ändå…
som sagt…kanske…kanske inte…kanske fantastiskt….eller inte… -
Finns det någon på plats som kan rapportera den senaste utvecklingen/trenden tidigt imorgonbitti ??
-
Jesper B;627702 wrote:Tyvärr måste barnen till sina skolor i morgon. Men jag har troligen med mig en rätt omogen Halmstadsbo som kanske vill leka… /JB
Vad ska vi leka? 🙂
-
Jag körde kvällspasset idag och det var inte mycket att hurra för. Knappt seglingsbart med vågis, men jag tror att det var lite bättre tidigare på dagen. Det bådar inte så gott för er som ska ner imorgon med tanke på prognoserna som ligger ute nu. Ta med er surfbräda, SUP eller annat som inte kräver vind…
-
E4:an 1 tim o 50 min från Stockholm…Roxen! Kommer leverera duktigt i morgon!
-
Perkele vilken apjobbig beslutsångest. Åka, åka inte, åka, åka inte, åka blir det…eller?!
Logga in för att svara.