Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö på söndag?
-
Torö på söndag?
Publicerad av anonym-anvandare på 8 december, 2000 vid 13:44Ser ut som en fet sydväst på söndag enligt HALO, nån som ska till Torö?
johan svarade 23 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Låter bra!
Själv funderar jag att åka ut redan lördag, som ser strålande ut utan moln. Men vi får se hur det bli med sol – den har ju inte vart framme på några månader
-
Japp, även om det inte ser ut att “gå av” direkt(gult) så kan man ju alltid hoppas på att man får “en för årstiden fet dag med 6.2:an i alla fall”. Det är bara att ta dom chanser man får. Johan e nog på åxå skulle jag tro så vi blir några stycken!!
/Krille -
You bet!
Lika säkert som att Tjorven har rutiga byxor, (om det går av förstås).
Det ser väl ut att vara på gränsen enl HALO.Johan
-
Ser ut att bli ruttnare än väntat om man får tro på HALO, får se i morron bitti om HALO har rätt eller inte, hoppas inte. För sedan kommer en skitmörk vecka då man efter kneget färdas i ett sotar-arsle. Fan ta HALO som lovade 6.2 om det skiter sig….höres o morgon bitti.
/K -
Fan krille ni är så jäkla hårda som pallar kylan!! Jag köper en torrdräkt och lite kondis till nästa år (kondisen går väl tyvär inte att köpa jag lär väl få ge mig ut och springa).
/ Calle -
Höll HALO va dom lovade?…Här i Vbg var det ok på lördagen med 5.8-6.7 freestyle och småvågor. Sändagen var sådär halvdö.
Mahalo!
Fredrik B -
Prognosen på Halo verkade gå mot det sämre alltmer uppdaterad den blev närmare den tid den skulle gälla för. Själv hade jag inte tillfället att sticka.
Hur var det? Det måste vart himla härligt väder med en hel del solglimtar!
Var du där Johan?
Mvh,
niklas -
Är grodans arsle vattentätt ?
Jodå jag var där, tillsammans med Peter, Krille och Calle.
Vi seglade 6,8 (Peter 5,8) och hade bra tryck för det mesta, vilket känns helt ok med tanke på datumet.
Krille bjöd på kaffe och lussebulle (2:a advent)Johan
Logga in för att svara.