Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö på söndag!?

• Torö på söndag!?

Publicerad av gurra1978 på 1 januari, 2005 vid 10:14

Är det några fler som ska dit? Det ska ju blåsa 15-19 m/s enligt SMHI och det verkar kunna bli ganska stort vågmässigt.

imported_borje svarade 20 år sedan 7 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • johan

Medlem
    1 januari, 2005 vid 12:20

Det låter intressant.
    Vet du hur varmt/kallt det ska va ?

Johan

• senomar

Medlem
    1 januari, 2005 vid 12:50

Jag är på om tempen går upp lite tills imorgon och det inte ösregnar, tar ev. Dalarö eller Fituna beroende på riktning. Körde 4,7 på Dalarö i torsdags, kan bara meddela att “Da kine cold water mittens” verkligen är bäst! lite fort trött i underarmarna dock.

• gurra1978

Medlem
    1 januari, 2005 vid 13:44

Det ska bli 5 grader varmt och solsken. Nä det var önsketänkade, det ska bli lite regn men vem bryr sig, det ska ju blåsa laugh.gif Då syns vi väl där då.

Man blir fan inte klok på denna vinter. Kom precis hem från issegling på perfekt is i vinterlandskap och imorgon blir det vindsurfing igen confused.gif

• getwet

Medlem
    1 januari, 2005 vid 14:31

Nä, tänder nog upp en brasa och sätter mig framför den med en Cabernet Sauvignon istället, känns mer rätt liksom….. smile.gif

• imported_macts

Medlem
    1 januari, 2005 vid 15:50

Fan GetWet, börjar du bli gammal…….

• getwet

Medlem
    1 januari, 2005 vid 16:33

Börjar……… confused.gif

Jag skickade ut en fråga tidigare när release dtm är för din kommande “Best of” skiva? Jag har väntat för länge nu mad.gif Den tidigare cd skivan är nu utsliten och inga digitala signaler kommer fram.

• senomar

Medlem
    1 januari, 2005 vid 19:31

jag är tveksam… tänkte mest bara ta en snabbrepaconfused.gif
    ingen som har lust att köra en timme på fm i fituna? det spar minst en halvtimme i varje riktning?
    getwet: är det nåt fel på merlot eller? smile.gif

• imported_macts

Medlem
    1 januari, 2005 vid 20:00

Tjena Get Wet,

Meddela mig din mailadress så ska du få en länk till ett gäng nya (och gamla) låtar.

• getwet

Medlem
    1 januari, 2005 vid 20:15

Helt ok, sippar just nu på en urtrevlig Tempranillo…. smirk.gif

• johan

Medlem
    1 januari, 2005 vid 20:26

Gurra.
    Tomas och jag drar till Dalarö i morrn.
    Var kör du ?

Johan

• gurra1978

Medlem
    1 januari, 2005 vid 20:28

Jag och Niklas (dude) drar från stan kl 10 och tänker köra på Torö Stenstrand. Jag måste bättre på min vågsegling känner jag.

• dude

Medlem
    1 januari, 2005 vid 21:09

Tjenare Johan!

Det var ett tag sen vi sågs på vattnet senast! Jag har ju din rätta storlek på DaKinevantarna. Jag tar med dem till Torö om du ska dit.

Ser ni inte att Det blåser över till rakt västligt och ren side-shore klockan två?! Dessutom har det potential att bli Väldigt stort! Jag blir nästan lite rädd när jag tänker på det tongue.gif Kom igen nu, hur många side-shore-dagar får ni per år? Och vill ni inte se mig bli spolad i vågorna? (Så får jag se er bli spolade också.) …eller nåt sånt.

Det blir en grym dag!

• johan

Medlem
    1 januari, 2005 vid 22:16

Jo kan nog bli riktigt fint imorrn.
    Fast det känns som det kan vara lagom att krasha några freestyle trick
    i stället för att bli spolad över Torö’s stenar 2:a Januari grin.gif
    Vi tänkte va på plats på fm innan det vrider till väst.
    Men man vet ju aldrig helt säkert så ta gärna med hanskarna ändå.
    Vi kan höras på telefon imorrn.

Johan laugh.gif

• imported_borje

Medlem
    2 januari, 2005 vid 09:41

Ta med kameran Niklas och plåta lite. Sen får du skicka materialet till mig smile.gif Hoppas det blir bra förhållanden. Kör hårt. Vi hörs!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö på söndag!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.