Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö på tisdag?
-
Torö på tisdag?
Publicerad av dala-lama på 1 juli, 2007 vid 20:19Om Dmi träffar rätt så kan Torö bli rätt trevligt på tisdag. Visst , sydost men det kan ju med lite tur bli 12-13 m/s.
Det är väl lite tidigt att boka plats på parkeringen redan nu, men om, jag säger om prognosen håller så låter jag jobbet klara sej utan mej på tisdag……:grin:bjornen svarade 17 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag är på om det håller sig. Nu har det vart ett tag sen sist.
Men det verkar inte bli någonting den här gången…
/Niklas
-
Kan torsdag vara en bra reservdag? Windfinder ser ut att ha lite vind i sin prognos, men det är långt till torsdag.
/Honken -
Ser inte ut som vinden riktigt orkar ända upp till oss,:mad2: och på onsdag drar det över på bara ett par timmar!
Men jag ger inte upp, tar me grejerna till jobbet o drar direkt om det blir nåt imorrn.
På onsdag fm måste man nog va på plats på Torö om man vill få de två till tre timmar som det ev blåser…… -
Är ledig tisdag o onsdag och har nog inte mycket bättre för mig än att åka o kolla ändå. 🙂
-
@Bratwurzt 394149 wrote:
Är ledig tisdag o onsdag och har nog inte mycket bättre för mig än att åka o kolla ändå. 🙂
Du har inte lust att bjuda på en rapport? kanske ett telefonnummer man kan ringa.
//Micke
-
Oregistrerad
Gäst3 juli, 2007 vid 06:02@dude 394198 wrote:
Verkar kunna bli nåt. Får se om ett par timmar.
Jag chansar och åker dit om en timme.
-
Jag är fortfarande inne på torsdag, men ser det ut att bli för mycket nord i ost vinden? Vart åker man då i stället?
/Honken
-
@Bratwurzt 394390 wrote:
Ja,vart åker man på NO-O??
Vill man ha vågor funkar inte Skälåker men förutom det helt ok på NO. Ser ju ut att kunna bli bra i morgon.
//Björn
Logga in för att svara.