-
Torö på Torsdag!!?
Blir det A) Vågor? B) Tillräckligt västligt? C) Uthärdlig temp? D) Fler än jag som seglar?
Vad tror ni?
Per
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö på Torsdag!!?
Blir det A) Vågor? B) Tillräckligt västligt? C) Uthärdlig temp? D) Fler än jag som seglar?
Vad tror ni?
Per
Vilka krav man kan ha!! 🙂
Skulle gärna prova Torö men det är lite långt…….fel kust liksom 😉
Jobbade en hel del i Nynäs under Ericsson tiden, synd att man inte surfade då…..
jag kan bara säga att ni är bra tuffa som håller på än. jag la ner surfet för i år i slutet på oktober men jag började min premiär i januari.
kör Hårt
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö på Torsdag!!?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.