Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö söndag
-
pressfotograf.se;567981 wrote:Här finns lite bilder, som vanligt när dom kommer från mig är det närbilder så man ska känna “suget” och inga översiktsbilder som visar hur surfingen var.
http://www.pressfotograf.se/bilder/surf/090816%20Torö/index.html
/Pontus & Jesper
Grymma närbilder Pontus!
/ Calle N
-
Pressfotografen levererar kvalitet igen!
Mycket bra!!/ Calle
-
Otroligt fina bilder rakt igenom – och vilken feting airial Ola!!!
Riktigt fin dag, med bra stämning både på strand och vattnet.
/Pelle
-
Tackar, ni som kör windows, glöm inte trycka på “F11” så får ni större bilder.
-
Grymm konsentration och tungan rätt i mun Ola.
Fina bilder och grymm segling!
Jag måste pricka in en dag och det är snart! -
Men what the F! Vilka satans bilder. Och Ola!!!!!!!!!!!!!! Fatta att det inte ens var ren sideshore och att Ola seglade sin största bräda och med 5.5….. ljuset, seglet, höjden… är det årets vindsurfingbild? Extremt bra gjort av alla inblandade!
Jag som hade så löjligt kul surfandes på förmiddagen, nu börjar man ju nästan ångra sig att man inte vindsurfade. Skit så kul vi har det där ute i vågorna!!!!!!!!!!!!!!!!
/JB
-
pressfotograf.se;567981 wrote:Här finns lite bilder, som vanligt när dom kommer från mig är det närbilder så man ska känna “suget” och inga översiktsbilder som visar hur surfingen var.
/Pontus & Jesper
!!!
Makalösa bilder. Så jävla bra. -
Helt OTROLIGT fina bilder! Vilket ljus, vilken känsla!
Torö är verkligen vansinnigt fotovänligt, kul att se bilder på så många som var ute och körde.
-
/Pontus & Jesper
Ja, ja, vi hajar nu! Gnid in det bara. Med dom grymma bilderna har man ju gått från deprimerad till bitter för att man inte var där…
Fet airial där Ola.
T.
-
Riktigt förbannat fina bilder, synd bara att man inte fastnade på fler…men nästa gång då ska jag…
Grym aerial Ola!! Årets bild!
/Christian
-
Och riktigt kul och se att nivån på segligen är riktigt hög av många nu.
-
Koa;568030 wrote:Och riktigt kul och se att nivån på segligen är riktigt hög av många nu.
Ja, de som har lägre nivå kommer inte med på bild 😉
-
pressfotograf.se;568039 wrote:Ja, de som har lägre nivå kommer inte med på bild 😉
Ha, ha, det där citatet var kul. Kommer nog att användas en del mot mig, men jag vet några som jag kommer att skicka det vidare till… 😀
-
challgren;568028 wrote:Riktigt förbannat fina bilder, synd bara att man inte fastnade på fler…men nästa gång då ska jag…
Grym aerial Ola!! Årets bild!
/Christian
Vad f…n är en aerial??
En som bara kan plåta:)
-
pressfotograf.se;568043 wrote:Vad f…n är en aerial??
En som bara kan plåta:)
En sväng högst upp på vågen, toppsväng, som har såpass bra fart och tajming att man får luft, ett hopp, upp i luften och landar i samma våg igen. Görs på invägen under vågridning, svårt. Jag har inte gjort många, men uj, uj, vad det känns fint när det går. Är man duktigt, som några i söndags, kan man få bra höjd och mer stil påre hela.
Logga in för att svara.