Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö stenstrand kärringviken söndag?!
-
Torö stenstrand kärringviken söndag?!
Publicerad av gustavkung på 22 juli, 2011 vid 21:11Ser galet bra ut på söndag, jag har sommarstuga 4 km från stranden och kommer vara där på förmiddagen. Om motagningen är bra kan jag lämna rapport till er som önskar. SMS 073-708 20 60
Gustav
jesse svarade 13 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
toröveteraner – vågar man hoppas att vågorna ligger kvar till måndag morgon?
Det verkar ju iallafall finnas fin ostvind då. Kanske kan bli något?Synd att det är rak syd imorn…
-
Inget fel på Torö i rak on-shore. Stort, stökigt och kräver sin seglare och surfare. Att ta sig ut, att våga gå in, att hålla sig kvar ute… punchig backside, hopp på udden, extremsköna spolningar och en massa adrenalinkickar – just do it!
Ses på line up om några timmar!
/JB
-
Svenne;663206 wrote:Kärringviken är skitkul på rak syd.
De kan du va lugn för att de e!
Premiär för mig på Torö och i vågor så de va helt grymt! 4.7 hela eftermiddan.
/ Peter
-
Tack Torö för 45 minuters skön so(u)lig-surf-i-bra-väder samt blåbären till mjölken efter hemkomsten!
För en gångs skull ingen bomkörning. Kanske på grund av att jag glömt bommen hemma?…. Smaka på den!
-
Jo, Kärringviken var riktigt najs idag! Körde 4.5 tills vinden började droppa runt halvsju.
Fick en P-bot som utdelats 18:40 då de flesta redan lämnat. Men det var det värt! : )
Logga in för att svara.