Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö tidig måndag
-
Torö tidig måndag
Publicerad av maca på 29 maj, 2011 vid 17:05Får man sällskap på Torö tidig måndag morgon-fm?
tall-jonny svarade 13 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
MacA;657290 wrote:Får man sällskap på Torö tidig måndag morgon-fm?
Kanske Kanske Kanske….
-
bilen packad och jag rullar 05:15 där 06:00. finnarna har ökat vinden runt 06:00 till 12ms snitt. Hoppas Ösjön samlar lite vatten under natten. Kanske förmycket att hoppas på…
-
H-LVETE inser just när jag ska somna att jag slängde mitt bom-frontbeslag’s-mellanlägg i sjön när jag simmade in i förra veckan efter mastfotshaveriet….. Letat förtvivlat efter en extra hemma utan resultat…
Någon som kommer ut imorgon bitti som har en extra? 🙂 Och som orkar skriva imrgon bitti att dom har en? ….
Vad kan en sådan vara värd imorgon bitti… mycket? -
inser också att det inte lär bli någon sömn heller efter att ha skruvat upp sig till 190…. jävla virr-huvud-man-har…
-
Jag har ett extra mellanlägg för rdm som jag tar med. Passar inte den så har jag extra bom. Kommer till Torö senast 7.00.
-
JohanB;657360 wrote:Jag har ett extra mellanlägg för rdm som jag tar med. Passar inte den så har jag extra bom. Kommer till Torö senast 7.00.
Supernice! Men jag läser detta kl 07:30. Var uppe typ 05:10 och kollade samt kollade observationerna och insåg att jag inte kunde chansa på att stå där utan mellanlägget …. DÅLIGT beslut… Tack dock!!
-
Grattis pågar.
Sitter och stirrar på vindobservationer från min kontorsstol och inser att jag gjort bort mig helt. 260 grader och 14m/s på fyren. Jag försökte inte tillräckligt mycket att komma loss. Vad kan vara viktigare än sideshore i sol? -
Koa;657396 wrote:Helt ok… 😀
Bussigt!! Nu känns allt mycket bättre 🙂
-
Ser ut som ni fick riktigt mysigt – grattis!!!!! Själv kunde jag bara inte denna gång.
/JB
Logga in för att svara.