• lars_k

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 16:51

    Ser fedt ut! Lite sämre vinkel än vanligt dock kanske… 😉

  • poppo

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 16:55

    det var riktigt dålig vinkel, fick inte ett dyft gjort – men rätt skoj ändå. valde sedan kärringviken där det var allmän lekstuga, solsken och full macka i 4.7

    kul att du fotade!

  • nagelfar

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 18:17

    Nåra till.

  • fj69

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 18:21

    Är det inte Marängen aka Martin på bild 1, respekt! Med vad jag misstänker är hans 4.7, den har väl legat och slumrat länge i en möglande simmerpåse…….

    Boomshakalack!

    F

  • fj69

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 18:24

    Krispiga bilder Nagelfar, dessutom…
    //F

  • calle_b

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 18:46

    Vackert! Kul fotat så nära havsnivån 🙂

  • nagelfar

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 19:05

    Visst är det Martin som är ute och luftar 4.7an. Stod och halkade med pentax optio i första brytet.

    /johan

  • marangen

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 22:03
    FJ69;558475 wrote:
    Är det inte Marängen aka Martin på bild 1, respekt! Med vad jag misstänker är hans 4.7, den har väl legat och slumrat länge i en möglande simmerpåse…….

    Boomshakalack!

    F

    Javisst bestefar. Visst faen va de jaj:) Med snasen mellan benen brände jag illa kvickt ned till kärringen….
    Kongo hade utlovat surf. Kräfthatten lyste dock med sin frånvaro. Ringde och fick till svar att han kolla på antikrundan. För som han uttryckte det; “det är så dåligt väder…” Vilken superkoll den snubben har!!! Till slut dök kräfhatten upp! Måste bara säga att det var en kakasdag med skön stämning på beachen!

  • k-w

    Medlem
    11 juli, 2009 vid 06:39

    Visst var det rätt sopig vinkel men tidigt på morgonen var det ändå fortfarande rätt Ok. Grymt skön dag tycker jag, det är inte så många dagar per år man får segla Stenstrand med varmt vatten, sol, fullt tryck i fyrhalvan och dessutom rätt rejäla vågor.

  • gurra1978

    Medlem
    11 juli, 2009 vid 06:55

    Det var längesen man fick se lite Toröbilder. Roligt att se.

  • fj69

    Medlem
    11 juli, 2009 vid 08:15
    marängen;558538 wrote:
    Javisst bestefar. Visst faen va de jaj:) Med snasen mellan benen brände jag illa kvickt ned till kärringen….
    Kongo hade utlovat surf. Kräfthatten lyste dock med sin frånvaro. Ringde och fick till svar att han kolla på antikrundan. För som han uttryckte det; “det är så dåligt väder…” Vilken superkoll den snubben har!!! Till slut dök kräfhatten upp! Måste bara säga att det var en kakasdag med skön stämning på beachen!

    Kongo..o..kongo….what a mongo!

    Såg smutt ut!

    F

  • poppo

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 18:42

    la upp en kort filmsnutt från kärringviken på min blog. – tack plantan som filmade 4 minute vid 15-16 tiden, de var lite bättre vågor tidigare.

    nagelfar – lånade en av dina bilder till bloginlägget, hoppas det är ok!

  • nagelfar

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 20:09

    Det är lungt Poppo.

  • poppo

    Medlem
    13 juli, 2009 vid 18:57

    gott mos. vi får hoppas på en riktig torösession snart!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.