Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Toröbilder
-
Toröbilder
Publicerad av nagelfar på 10 juli, 2009 vid 16:38Några bilder från dagens surf på stenstranden.
/johan
poppo svarade 15 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
det var riktigt dålig vinkel, fick inte ett dyft gjort – men rätt skoj ändå. valde sedan kärringviken där det var allmän lekstuga, solsken och full macka i 4.7
kul att du fotade!
-
Är det inte Marängen aka Martin på bild 1, respekt! Med vad jag misstänker är hans 4.7, den har väl legat och slumrat länge i en möglande simmerpåse…….
Boomshakalack!
F
-
Visst är det Martin som är ute och luftar 4.7an. Stod och halkade med pentax optio i första brytet.
/johan
-
FJ69;558475 wrote:Är det inte Marängen aka Martin på bild 1, respekt! Med vad jag misstänker är hans 4.7, den har väl legat och slumrat länge i en möglande simmerpåse…….
Boomshakalack!
F
Javisst bestefar. Visst faen va de jaj:) Med snasen mellan benen brände jag illa kvickt ned till kärringen….
Kongo hade utlovat surf. Kräfthatten lyste dock med sin frånvaro. Ringde och fick till svar att han kolla på antikrundan. För som han uttryckte det; “det är så dåligt väder…” Vilken superkoll den snubben har!!! Till slut dök kräfhatten upp! Måste bara säga att det var en kakasdag med skön stämning på beachen! -
Visst var det rätt sopig vinkel men tidigt på morgonen var det ändå fortfarande rätt Ok. Grymt skön dag tycker jag, det är inte så många dagar per år man får segla Stenstrand med varmt vatten, sol, fullt tryck i fyrhalvan och dessutom rätt rejäla vågor.
-
Det var längesen man fick se lite Toröbilder. Roligt att se.
-
marängen;558538 wrote:Javisst bestefar. Visst faen va de jaj:) Med snasen mellan benen brände jag illa kvickt ned till kärringen….
Kongo hade utlovat surf. Kräfthatten lyste dock med sin frånvaro. Ringde och fick till svar att han kolla på antikrundan. För som han uttryckte det; “det är så dåligt väder…” Vilken superkoll den snubben har!!! Till slut dök kräfhatten upp! Måste bara säga att det var en kakasdag med skön stämning på beachen!Kongo..o..kongo….what a mongo!
Såg smutt ut!
F
Logga in för att svara.