Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torönostalgi – lite uppmuntran!

• Torönostalgi – lite uppmuntran!

Publicerad av jesper-b på 8 februari, 2013 vid 15:07

Snackade lite i telefon idag med en av Torös hårdast rippande veteraner Calle N. Samtalet utvecklades från en enkel fråga om bilförsäkring till sjuk nostalgi och framför allt längtan till en ny riktigt bra vindsurfingdag – hemma på Torö.

Så där som vi hade förr om åren.

Calle följde upp med att skicka en bild tagen av Johan Staaf med en rätt dålig gammal mobil (varit på konfen förut). En av de bästa bilderna från Torö om ni frågar mig: Calle, görandes det han gör bäst!

När får vi det så här nästa gång?

/JB

challgren svarade 11 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dr-masse

Medlem
    8 februari, 2013 vid 15:45

Ååååh, jag älskar Torö-nostalgi! Det blev en del fina dagar i år, framförallt en av de sista med en sydostdag. De där allra bästa ville kanske inte riktigt, fick dock en med bra size fast ganska svårseglat. I gengäld fick jag se den bästa surfingen jag sett på Torö på mellersta, det såg helt galet bra ut.

Har en svår längtan nu, men alltid rätt med en inspirationstråd!

[IMG]http://goto.glocalnet.net/SIDEWAVE/Larry%20Toro%2020061027.JPG[/IMG]

• challgren

Medlem
    8 februari, 2013 vid 15:59

@Jesper B 706679 wrote:

Snackade lite i telefon idag med en av Torös hårdast rippande veteraner Calle N. Samtalet utvecklades från en enkel fråga om bilförsäkring till sjuk nostalgi och framför allt längtan till en ny riktigt bra vindsurfingdag – hemma på Torö.

Så där som vi hade förr om åren.

Calle följde upp med att skicka en bild tagen av Johan Staaf med en rätt dålig gammal mobil (varit på konfen förut). En av de bästa bilderna från Torö om ni frågar mig: Calle, görandes det han gör bäst!

När får vi det så här nästa gång?

/JB

Den där är bara sååå fin…kolla linjen och kolla spåret i vågen innan den mäktiga aerialen!! Romantik!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torönostalgi – lite uppmuntran!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.