Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torös vänner, registrera dig som medlem redan nu!
-
Torös vänner, registrera dig som medlem redan nu!
svenne svarade 16 år, 10 månader sedan 37 Medlemmar · 44 Svar
-
Jag har anmält mig. Torö måste vara tillgänglig för alla.
-
Jag kommer antagligen väldigt sällan att segla Torö. Men man kan ju vara kompis med ett bra vågspot ändå. Har oxå reggat mej. 🙂
-
@Svenne 440205 wrote:
Nu finns det möjlighet att registrera sig som medlem i Torös vänner.
http://www.torosvanner.seVi har redan gjort oss nyttiga, det verkar som att både kommunen och Länsstyrelsen vill ha bort skyltarna på stenstranden och de gav senast igår tydliga besked om att så ska det bli. Men vi har redan fått fler uppslag, och vi behöver stöd i form av medlemmar!
Så registrera dig så att vi kan fortsätta vara på Torö.Bra ordnat Svenne och ni andra! Jag har självklart registrerat mig!
Eftersom Svenne är grym på att fixa med brädor också (lagning m m) så väntar jag nu på en Torö-brädlinje också 😉Irie Man
-
Jag behövde bara viska om bekräftelsen så kom den.
Bra jobbat alla som driver frågan!
Jag hoppas nu att kommunen tar sitt ansvar och håller Torö öppet för allmänheten! -
Kan bara hålla med övriga, bra genomfört, snyggt och prydligt med bra översikt över vad som har blivit gjort! Nu får vi hoppas att komunen förstår problematiken.
-
Så underbart bra jobbat!!!
Frugan och jag har registrerat oss!
/Fjant
-
Hej,
Jag tror helt klart att det kan vara en fördel att ha frivilliga, differentierade avgifter, däribland en mycket låg sådan, så att föreningen får så många medlemmar som möjligt.
Själv blir jag gärna medlem, även om jag hittills inte har seglat vid Torö.
Filip
-
Nu är jag registrerad. Väldigt bra initiativ och proffsigt gjort!
Logga in för att svara.