-
Torrdräkt?
Tjena, Krävs det torrdräkt för att segla nu eller klarar man sig med en 4-3 våtdräkt? (Jag talar om Göteborg/Varbergstrakten). Någon som har några tips hur man håller värmen om man bara äger en 4-3:a?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torrdräkt?
Tjena, Krävs det torrdräkt för att segla nu eller klarar man sig med en 4-3 våtdräkt? (Jag talar om Göteborg/Varbergstrakten). Någon som har några tips hur man håller värmen om man bara äger en 4-3:a?
Har kört med neoprene shorts under och en väst med huva över 4+3 våtdräkten, det har fungerat bra.
Titta under “säljes på grund av sjukdom.
Där har jag en nästan ny dräkt till reapris.
Leif.
Tipset med väst med huva utanför dräkten mm är ett bra råd. Körde med steamer (dock gammal) så sent som i juni strax före midsommar och frös häcken av mig så bara 3/4 tror jag inte räcker. Värst var kallduschen som kom via nacken och dragkedjarn, den undviker du med en väst. SurfersParadise vet jag har västar. Finns säkert på fler ställen.
Väst e kanon! Två tre millimeter ca. Göra också att vattnet inte rinner längs ryggen. Innanför dräkten då givetvis och inte utanpå som nån annan tyckte.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torrdräkt?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.