Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Torrdräkt???? wtf
-
Torrdräkt???? wtf
Publicerad av ffb på 11 januari, 2005 vid 20:45Tjena!!!
alltså måste man verkligen ha torrdräkt nu?? det borde ju gå o överleva några timmar i vattnet med våtdräkt lr?? har ju inte råd med torrdräkt nu men suget är ju stort so satan så tipsa på lite då!!!ian svarade 20 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
klart du klarar dej med en våtdräkt .. fråga patrik..
men ananrs finns det torrdräkter på kiteshop.dk
-
det beror på. jag e så in i h-vetes frusen av mig så jag fixar aldrig surfa med min 5/3 nu. det värsta e händer och fötter tycker jag(när man e i vattnet). sen e de ju ännu jevvligare när man kommer upp och ska plocka av möget.
-
Nej för faen denna bilden togs i Habo 050106 (Torsdag) Så det är bara att köra på.
-
Ha ha du ser ändå lite frusen ut men det ser ju ändå ut o vara värt det såååå *ohoy Silver here i come* ska fan dra ut på Lördag om det blåser rätt heheheh
-
Det är hel-lungt med 5/3a nu.
Vad jag har på mig när det är lite küligt:
1 styck neoprenpryl, täcker överkropp ner till knäna.
Huva.
Rashguard.
Handskar.
skor. Gärna med skidsockar, blir varmt då tydligen (har inte prövat själv än).
5/3 semidry (tror jag).Var ute i fredags. Det låg iskross (typ smoothie
) längs hela stranden 2 meter ut..så det var ganska kallt. Jag frös bara om fötterna, ska pröva ha sockar i nästa gång.
Btw. Det är lite drygt o bodydraga 20 meter i 4 gradigt vatten
.
Så, tappa inte brädan. -
Eller kom till habo där det int mer än en halvmeter djupt 200 meter ut..
Kör också våträkt. Ochdet är lungt. Det tråkiga är att byta om efteråt. Men då är man ju lycklig för att man fått åka så då gör det ju inget
-
inge problem alls med våtdräkt. vill du snåla så kan du ju köra som idioterna i fiskebäck
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=konfennew&Number=271680&Forum=,,f32,,&Words=film%20stylepimpz&Searchpage=2&Limit=99&Main=271441&Search=true&where=bodysub&Name=&daterange=1&newerval=1&newertype=y&olderval=&oldertype=&bodyprev=#Post271680
visst känselbortfall får man dock räkna med, samt att det kanske inte är läge att skaffa barn efteråt. annars är det kolugnt,
Logga in för att svara.