Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torrdräkt???? wtf

• Torrdräkt???? wtf

Publicerad av ffb på 11 januari, 2005 vid 20:45

Tjena!!!
    alltså måste man verkligen ha torrdräkt nu?? det borde ju gå o överleva några timmar i vattnet med våtdräkt lr?? har ju inte råd med torrdräkt nu men suget är ju stort so satan så tipsa på lite då!!! tongue.gif

ian svarade 20 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:48

klart du klarar dej med en våtdräkt .. fråga patrik.. grin.gif men ananrs finns det torrdräkter på kiteshop.dk

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:53

det beror på. jag e så in i h-vetes frusen av mig så jag fixar aldrig surfa med min 5/3 nu. det värsta e händer och fötter tycker jag(när man e i vattnet). sen e de ju ännu jevvligare när man kommer upp och ska plocka av möget.

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2005 vid 21:07

Nej för faen denna bilden togs i Habo 050106 (Torsdag) Så det är bara att köra på. wink.gif

• ffb

Medlem
    11 januari, 2005 vid 21:12

Ha ha du ser ändå lite frusen ut men det ser ju ändå ut o vara värt det såååå *ohoy Silver here i come* ska fan dra ut på Lördag om det blåser rätt heheheh

• curry

Medlem
    11 januari, 2005 vid 21:56

Det är hel-lungt med 5/3a nu.
    Vad jag har på mig när det är lite küligt:
    1 styck neoprenpryl, täcker överkropp ner till knäna.
    Huva.
    Rashguard.
    Handskar.
    skor. Gärna med skidsockar, blir varmt då tydligen (har inte prövat själv än).
    5/3 semidry (tror jag).

Var ute i fredags. Det låg iskross (typ smoothie grin.gif) längs hela stranden 2 meter ut..så det var ganska kallt. Jag frös bara om fötterna, ska pröva ha sockar i nästa gång.

Btw. Det är lite drygt o bodydraga 20 meter i 4 gradigt vatten grin.gif.
    Så, tappa inte brädan.

• skejtar_henke

Medlem
    11 januari, 2005 vid 22:48

Eller kom till habo där det int mer än en halvmeter djupt 200 meter ut..

Kör också våträkt. Ochdet är lungt. Det tråkiga är att byta om efteråt. Men då är man ju lycklig för att man fått åka så då gör det ju inget wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2005 vid 23:47

Nej det gör man ju så klart i sin surfbuss! wink.gif

• ian

Medlem
    12 januari, 2005 vid 00:27

inge problem alls med våtdräkt. vill du snåla så kan du ju köra som idioterna i fiskebäck

http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=konfennew&Number=271680&Forum=,,f32,,&Words=film%20stylepimpz&Searchpage=2&Limit=99&Main=271441&Search=true&where=bodysub&Name=&daterange=1&newerval=1&newertype=y&olderval=&oldertype=&bodyprev=#Post271680

visst känselbortfall får man dock räkna med, samt att det kanske inte är läge att skaffa barn efteråt. annars är det kolugnt,

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torrdräkt???? wtf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.