Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › torsdag!!
-
torsdag!!
Publicerad av mjersen på 8 mars, 2006 vid 17:52ingen som e ledig o sugen på lite snowkite i malmö?? ser ju riktigt lovande ut!!
mjersen svarade 19 år sedan 9 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
jag kan sticka ut men måste dra kl 11 ca igen, så vid typ 9 i så fall
-
AnnaS wrote:jag kan sticka ut men måste dra kl 11 ca igen, så vid typ 9 i så fall
blir det klagshamn i så fall? -
nä, imorgon får det bli limhamnsfältet i så fall, verkar ju som om det ska bli nordost, det funkar om det inte blir för mkt ost
-
AnnaS wrote:nä, imorgon får det bli limhamnsfältet i så fall, verkar ju som om det ska bli nordost, det funkar om det inte blir för mkt ost
ok fina fisken!! -
ingen som har en kite å låna ut till en pjott?? vill ut å leka men ingen leksak som hel…..
-
mjersen wrote:AnnaS wrote:nä, imorgon får det bli limhamnsfältet i så fall, verkar ju som om det ska bli nordost, det funkar om det inte blir för mkt ost
ok fina fisken!!
najs, e du på redan ca 9? ska tenta efter lunch så det vill till att jag e i tid 🙂 -
Jag kommer mmelllan 8och9 och stannar tils det inte er kul mer. pjotttte jag kan ta med 20 ,15,9 , da kan du låne den jag inte anvender. Annars kan du låne 12an henke har ,den er også min.
-
mjersen wrote:härligt! jag e där vid 8-9 tiden
mmm kul att sitta med stukat fot nu här när man äntligen kommer hem!
-
Tack för kitelånet jonas.
de va en spännande dag idag…. många saker som inte riktigt gick som det borde. Men det va iaf skönt att lufta sig lite. -
vadå, vad hände? Var det ngn som skadade sig sen?
ska ni me ut imorgon?? Ska vara mer nord o gött!
Logga in för att svara.