• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:23

nope ingen skadad, föruto jag som såg stjärnor en liten stund. 🙂

men två kites slet sig och jag höll först på att skära sönder mersens drake och sen körde jag över hans linor. för att inte glömma att vi höll på att ta livet av två hundar. 1 sprang under mina linor då draken dog i en by och den andra började jaga den skenande draken och fick tag i bommen samtidigt som mig å jonas.

• mjersen

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:29

pjoter du har inte fått bilderna från han snubben än??
    fan har lektioner hela dan i morron så då kan jag inte..men vinden ser ut att hålla i sig till på lördag.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:34

nope inga bilder än. men jag lägger ut dom här sen när jag får dom.. han sa att han skulle skicka dom till mig sen ikväll.

• lina

Medlem
    9 mars, 2006 vid 19:00

Haha underbart om vi får svenska brukshundsklubben på oss nu åxå.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 19:13

fast det sitter väl fortfarande stora fina skyltar om att hundar ska va kopplade på det området. jävligt dålig stil av hundägarna att låta deras hundar springa fram till folk på de sättet. ägaren till den hunden jag höll på att sätta i linorna gjorde inte en ansats att säga till hunden å inte springa fram till mig.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 19:13

vart va du idag förresten lina?

• annas

Medlem
    9 mars, 2006 vid 19:18

lina, ska inte du me ut imorgon? Det var så längesen man såg dig ju!

• lina

Medlem
    9 mars, 2006 vid 20:17

SJUK!
    pratade med vårdcentralen idag. tydligen så kan man ha otur o råka på varenda jävla förkylning som finns inom skånes gränser. och det har jag gjort. har varit sjuk sen i december konstant nästan. har haft feber i en hel vecka nu. snö i malmö=förkyld lina

Jag ringer om jag orkar ut imön. ska dricka whiskey nu./bitter

• annas

Medlem
    9 mars, 2006 vid 20:58

ja, det ska jag med, jag skrev ju tentor idag haha, då är vi kanske på samma nivå imorgon om jag e fyllesjuk o du förkyld 🙂 Vi hörs imorgon

• bohm

Medlem
    9 mars, 2006 vid 22:04
    lina wrote:
    SJUK!
    pratade med vårdcentralen idag. tydligen så kan man ha otur o råka på varenda jävla förkylning som finns inom skånes gränser. och det har jag gjort. har varit sjuk sen i december konstant nästan. har haft feber i en hel vecka nu. snö i malmö=förkyld lina

Jag ringer om jag orkar ut imön. ska dricka whiskey nu./bitter

Fågelinfluensa heter den förkylningen!

• luuddee

Medlem
    9 mars, 2006 vid 22:58

sjuka jävlar ni e

• mjersen

Medlem
    10 mars, 2006 vid 18:46

litta bilder tagna av fotografen Klas Andersson som kom förbi i torsdags..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.