Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing torsdag i askim?

• torsdag i askim?

Publicerad av mangs på 26 juni, 2007 vid 07:29

Ser ju ut som det ska komma in lite vind nu i veckan, sydväst torsdag och fredag. Tänkte jag ska testa askimsviken nu äntligen, för det är väl på sydväst där funkar bäst? Anyway, har hört att det ska vara bommar ivägen, och att campingen vid marholmen inte släpper igenom en på sommaren. Nån som har koll på hur det är nu? Kommer man fram vid marholmen eller måsta man ta sig i vid surfcentret?

Magnus

hakman svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tdk

Medlem
    26 juni, 2007 vid 07:41

@Mangs 392464 wrote:

Ser ju ut som det ska komma in lite vind nu i veckan, sydväst torsdag och fredag. Tänkte jag ska testa askimsviken nu äntligen, för det är väl på sydväst där funkar bäst? Anyway, har hört att det ska vara bommar ivägen, och att campingen vid marholmen inte släpper igenom en på sommaren. Nån som har koll på hur det är nu? Kommer man fram vid marholmen eller måsta man ta sig i vid surfcentret?

Magnus

Fast det ska ju vara västligt… Och DÅ blir inte Askim något kul..

• mangs

Medlem
    26 juni, 2007 vid 07:56

Åh fan. Helt rätt, såg det nu också. Askim är inget vidare på rak västlig antar jag. Vad kör ni andra när det blåser väst? Tänkte jag skulle testa lite nya ställen nu, gärna lite vågor om det finns nånstans bra…

• jeppo_f

Medlem
    26 juni, 2007 vid 07:59

Apelviken eller Lejjet, lite beroende på dagsformen. Det blir aldrig riktiga vågor i Askimsviken, bara ett och annat skvalp.

/jeppo

• tdk

Medlem
    26 juni, 2007 vid 08:21

Om det skall vara i gbg krokarna så är det lätt Björlanda som gäller på västligt. Dock inga vågor då.. Getskär är jäkla fint på SV-V med för den delen! Inga våger heller dock… Svårt at få det här uppe.

• hakman

Medlem
    26 juni, 2007 vid 08:28

Shitbay på Väst juuu!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing torsdag i askim?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.