Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Torsdag ser riktigt bra ut…

• Torsdag ser riktigt bra ut…

Publicerad av klang på 28 juli, 2009 vid 19:00

Enligt FRV så kommer det att vara en massa vind på SO på torsdag morgon/förmiddag, är det någon som vill hänga på bakom piren i Klagshamn, kan nog bli lite Klagshamn PBs hoppas jag.

Eftersom det är flertalet som är på surf semester just nu så känns det fel att utlysa en swe speed tävling.

klang svarade 15 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • joth

Medlem
    29 juli, 2009 vid 13:53

Jag hoppas vinden finns kvar tills jag slutar jobba vid 16. Den skall vrida till SV och så småningom avta så det blir Habo för min del.

• klang

Medlem
    29 juli, 2009 vid 19:43

Är i Klagshamn mellan 08.00 – 12.00, måtte det bli PB-kross 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Torsdag ser riktigt bra ut…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.