Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Torsdag ser ut att bjuda på lite vind ;)
-
Torsdag ser ut att bjuda på lite vind ;)
Publicerad av kalina på 6 september, 2006 vid 10:20I morgon blir det körning 😉 Nån mer som hänger med ner till björkäng på morgonkvisten?
rusiak svarade 18 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Kalina wrote:I morgon blir det körning 😉 Nån mer som hänger med ner till björkäng på morgonkvisten?
Om du bjussar på kaffe, kör mig till jobbet + försvarar mig inför chefen när jag kommer för sent 😉
//alex
-
rusiak wrote:Kalina wrote:I morgon blir det körning 😉 Nån mer som hänger med ner till björkäng på morgonkvisten?
Om du bjussar på kaffe, kör mig till jobbet + försvarar mig inför chefen när jag kommer för sent 😉
//alex
Haha! Kaffe kommer finnas på plats. Kommer packa ner goda baugetter också 😉 Din chef kommer att förstå 😀
Slå mig en signal ikväll om du ska med. -
snackar vi åtta niotiden är jag på. är ni uppe då? börjar jobba ett.
-
Sanna wrote:snackar vi åtta niotiden är jag på. är ni uppe då? börjar jobba ett.
naaaa, ännu tidigare..När går solen upp?
-
Alex det är fan väst! Vad ska du göra i Björkäng! Ses i Apel. kommer vid 8 eller 9
/Mat
-
Ja visst blir de viken! men måste sluta vid typ halv åtta…….:( Måste fundera på om de är värt de!
//alex
Logga in för att svara.