Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Torsdags blider från Habo
-
Torsdags blider från Habo
Publicerad av johanw på 6 april, 2007 vid 07:50här kommer lite..
patrikol svarade 18 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
ja det va lugnt men ja e sjuk idag. inga bilder när jag hoppade?
-
det ser ju nästan varmt ut! snart kommer jag också hem och ska köra i kära habo!
-
fina bilder ja. måste va varmare i habos grunda vatten för jag tyckte d va kallt för mina fingertoppar som stack ut idag. (Biltema fiskarhandskarna).
iofs e ja lite bekväm, men men -
Ser härligt ut snart dags för shortyn alltså.
Väntar på mina nya Naish Raven DD kites samt nya Thorn 131 och Custom Wave 5´10 skall bli underbart att få surfa lite igen!
-
@patrikol 374925 wrote:
Ser härligt ut snart dags för shortyn alltså.
Väntar på mina nya Naish Raven DD kites samt nya Thorn 131 och Custom Wave 5´10 skall bli underbart att få surfa lite igen!
Haha du behöver ingen Custom wave för att surfa i habo patrik. Det är bättre att du skänker den till väl behövande sydkustbor annars ser vi fram imot att se dej här nästa stormdag i lödde.
-
@Robbe_J 374954 wrote:
Haha du behöver ingen Custom wave för att surfa i habo patrik. Det är bättre att du skänker den till väl behövande sydkustbor annars ser vi fram imot att se dej här nästa stormdag i lödde.
Alldeles sant nu blir det mer en lättvindsbräda för mig, men visst när jag väl kommer över till Ostkusten och hälsar på Palle och dom andra gubbarna på den sidan så får man väl prova lite vågor också.
Logga in för att svara.