Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tortyrlistan

• Tortyrlistan

Publicerad av sir-ling på 22 april, 2003 vid 11:20

Tänkte bara försöka att beskriva min helg som jag, efter drygt 17 års vindsurfing, måste klassa som topp 1 på min egen det-blåser-satan-men-jag-kan-inte-segla-lista.

Lagom till långhelgen kom vinden. Och föräldrarna. Och svärmor. Och svärfar. Samt en hög andra gäster. Mitt i allt ätandes skall dessutom trädgården anläggas och en friggebod byggas. Det närmsta havet jag kom var på en promenad ned till stranden, som var proppad med surfpolare. Men genast där säger någon avlägsen släkting: Här kan man ju inte vara för det blåser sand i ögonen… Hela helgen tillbringades alltså utomhus bland vinande vind och knakande tallar men med en satans hammare i handen istället för 4.7:an. Ingen härligt tajt neopren. Inga flakkaförsök. Det är f-n bättre att ha ett brutet ben eller sitta fastklämd i Saddams tortyrkammare. Då har man åtminstone fullt klart för sig att surfing inte är ett alternativ…

wink.gif

feg svarade 21 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • feg

Medlem
    22 april, 2003 vid 14:10

Är det släkten som du satt upp på tortyrlistan eller? smile.gif

/feg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tortyrlistan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.