Senaste nytt Forums Övriga Off Topic total hjälplöshet..

• total hjälplöshet..

Publicerad av anonym-anvandare på 7 juni, 2005 vid 13:04

.. känner man när man får veta att sista kvällen på fallskärmslägret som tjejen var iväg på blev hon full och pippade med kameramannen ute i buskarna.
    4 år med det bästa som hänt mej är plötsigt slut och det finns inget som kan göra det ogjort.. känns som någon dött
    hon säger att hon inte kommer ihåg något av det men att hon tidigare under kvällen sagt nej till killen, om det är sant låter det hela som våltäkt i mina öron. Ögonvittnen säger dock att hon inte alls verkade ha något mot det hela.
    Mina kompisar såg det och hejdade inte dom, är det bra kompisar?
    Det här är det värsta som någonsin hänt mig…

patrikol svarade 19 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • patrikol

Medlem
    8 juni, 2005 vid 23:47

Har varit med om liknande. Känns fruktansvärt! Lider med dig!
    Klandra inte dina kompisar det är hennes val!
    Var för full och visste inte vad som hände?
    Hallå!
    Du må vara fullständigt förkrossad men helt pantad är du inte hon visste garantera vad hon gjorde.

Vad du skall göra tja det som känns rätt för dig såklart men det är ju inte alltid lätt att veta.

Du har blivit duktigt bränd och dom flesta som hamnat i din situation har det aldrig blivit bra för igen med den som svek dig!
    Men dock inte alla såklart. Finns inga rätt eller fel i sådan här lägen.

Jag själv förlät aldrig och kommer aldrig att göra det i heller men vad du skall göra vet du bara själv.
    Som sagt lider väldigt med dig.
    Lycka till med vad du nu tar för dig.
    Patrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic total hjälplöshet..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.