Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

• Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

Publicerad av debkausf på 30 januari, 2008 vid 20:08

Fågelresevatet vid getterön är Öppet feb. och mars för kiteing(komunen säger att eftersom man tillåter skridskor är det heller inget hinder att kitea). Villka e på? Det e helt sjukt plattvatten!!!

nic svarade 16 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • rusiak

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:10

@debkåusf 441759 wrote:

Fågelresevatet vid getterön är Öppet feb. och mars för kiteing(komunen säger att eftersom man tillåter skridskor är det heller inget hinder att kitea). Villka e på? Det e helt sjukt plattvatten!!!

Stämmer det har vi en gryyyym spot! Bra research grabben!

Var exakt gäller detta? Är det hela vägen från udden in till Lassebacka (eller där i krokarna)?

Har du pratat med någon person direkt om detta? Kan tänka mig att det kan väcka en DEL missnöje hos de med kikare, och vore fantastiskt illa om det strular till det generellt för oss.

//Alex

• above_the_law

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:12

Tja, som vän av vågor så håller jag ju helst till på havet MEN det här måste ju testas när tillfälle ges!!!!
    Hör av mig när jag får en öppning…

• hildingdude

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:13

det låter nice vill kolla läget!

• gonzo

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:45

Vaaaaaaaaaaa??????????????
    När Var Hur Jag Har Ju Längtat På Detta Spot Sens Jag Börja Kita

• debkausf

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:54

Har nu även varit i kontakt med fågelklubben getteröns naturrum(ordf: Hildving). Dom har inga invändningar så länge ingen kör inne på den fördämda lagunen vid fågeltornen, han betonar även att perioden feb-mars är ok men sedan måste åkningen upphöra pga. flyttfåglarna. Vi ses på lördag!

• gonzo

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:59

pix pax att va först med att rigga på 4 gräs plätten från vänster snett mot nordväst ca:293 grader på den lilla plätten där gräset är lite mera ljusbrunt än det andra men ändå inte så mycket men om vi alla samlas där innan vi riggar så kan jag ju visa

• jonaish

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:10

hoppas de ä mkt sten där, så ni INTE kan köra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

• debkausf

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:10

Även banverket är possitiva! Flygklubben har godtjänt att riggning sker norr om startbanan eftersom verksamheten är beg. vintertid!

• neven

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:14

Vilket gediget jobb du gjort på att ta reda på allt detta! Grymt!

Måste ju testas.

• gonzo

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:16

ja verkligen du ska ha cred för att du lägger ner så mycket energi på detta tack bonnen
    å du det är väl rätt så grunt där kan inte du köra ut med grävaren å bygga en kicker ??
    haha

• sourra

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:31

Debkuåsf – årets mänskilga piñata. Men istället för snask kommer det bajs när man bankar på honom.

• gonzo

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:35

då får du banka jag vill inte ha hans skit på mig å tänk så mycket med för hela han är ju full av skit.

nä man ska inte lita på bonnen

• debkausf

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:37

Ha Ha Ha!!!! Tänk sicket liv de hade blivit med 10 kitear i natura 2000 området!

• djevulen

Medlem
    30 januari, 2008 vid 22:15

fan va gytt,jag kommer åxå när jag nyktrat till
    aloha

• sourra

Medlem
    30 januari, 2008 vid 22:17

För fan Djevulen, sista inläggen igen…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.