Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!
-
Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!
nic svarade 16 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar
-
eehhh! det här var ett skämt, för dom som inte redan har lista ut det!!!!!
-
Tja, man trodde ju att namn som ordf. Hildving skulle sänka trovärdidheten men ack nej!
-
hahaha fan va alla kommer va jobbiga på vattnet mot dig nu
du kan glömma hjälp på stranden -
😀 Jag flabbar ihjäl mig hur korkade människor det finns.
Inte ens när banverket kom på tal lyfftes ett ögonbryn
-Touché debkåusf -
@debkåusf 441759 wrote:
Fågelresevatet vid getterön är Öppet feb. och mars för kiteing(komunen säger att eftersom man tillåter skridskor är det heller inget hinder att kitea). Villka e på? Det e helt sjukt plattvatten!!!
Fantamej årets roligaste tråd. Bra jobbat debkåusf!
-
Can`t take a joke??? Visste inte att det redan var så många som gått i pension! Sparade ni i Skandia eller????
-
@debkåusf 441776 wrote:
21.08:
Fågelresevatet vid getterön är Öppet feb. och mars för kiteing(komunen säger att eftersom man tillåter skridskor är det heller inget hinder att kitea). Villka e på? Det e helt sjukt plattvatten!!!21.54
Har nu även varit i kontakt med fågelklubben getteröns naturrum(ordf: Hildving). Dom har inga invändningar så länge ingen kör inne på den fördämda lagunen vid fågeltornen, han betonar även att perioden feb-mars är ok men sedan måste åkningen upphöra pga. flyttfåglarna. Vi ses på lördag!Du hade alltså “ringt” herr Hildving på kvällstid för att fråga om han gillade kites i fågelreservatet 🙂
-
debkåusf;441883 wrote:eehhh! det här var ett skämt, för dom som inte redan har lista ut det!!!!!
Haha, du får ha kvar min aloha för jag gick på det. Trodde det var nåt nytt ställe…
nic
Logga in för att svara.