Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Trååååååååååååååkigt…
-
Trååååååååååååååkigt…
Publicerad av jps på 4 mars, 2007 vid 15:43är det när det inte blåser 🙁
jakob_s svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Här skrek fåglarna idag…eller så var det mitt tinitus… men varmt var det. Snart är det sommar 🙂
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaa
-
Jaha då har man handlat ett par skor Atan mistral 6,5 mm, handskar Dakine cold water mittens och hjälm Ace wake så nu får det faan bli isfritt någon gång. Vill segla nu ! Håller på att bli galen…och dessutom så kosta det pengar när man sitter här och stillar abstinensen.
-
ja det ar hemskt, inte surfat sen forra mandagen har nere pa maui, sen att det var skamligt fint med 5.0 pa kanaha… shorts och rashguard fi fan… nu blaser det dock inte, men tro fan man skulle branna sig i soljaveln nar man snorklade med skoldpaddor sa missade nara fina dagar med 4.5…. fi fan, far hoppas pa iaf nagon mer dag med vind under de tio kommande veckorna nar jag ar nere…. 😉
-
-
Oregistrerade
Gäst6 mars, 2007 vid 20:54snart är det vår o vind !
-
Oregistrerade
Gäst9 mars, 2007 vid 10:07nu ska jag till australien!! weeeeeeeeiiiiiiiiii!! drar dit ett år men kommer förhoppningsvis aldrig tillbaka:D så jäääävla göööött!! :Dhar allt klart, skola, jobb å boende fixat tack vare min älskade kusin! bara att åka dit å slappa å surfa!! bor bara ca 100m från ett bra surfspot!! :p ngn som vill me? :p
Logga in för att svara.