Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing tråden för dem som inte kan komma ifrån sitt jobb innan mörkret lagt sig.

• ian

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 11:10

tänkte berätta att jag inte har nåning för mig idag. men känner inte för att dra o surfa nu ändå, ska nog läsa en bok istället.

• johan_m

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 11:19

fy fan. tenta idag på förmiddan och när man har skrivt klar så blåser en byig nordlig vind på 13-15m/S och det är allmän snöstorm ute, man kan ju bli less för mindre. är väl bara att inse att säsongen är slut då dom lovar minusgrader kommande vecka.

• budda

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 14:06

Jag vet inte om man skall skratta eller gråta. En dag som denna vaknar man med 39g feber. helt otroligt att det skulle komma just i dag FY FAN!!!

• fastforward

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 14:19

Fullsmetad med jobb men det gör inte så mycket, jag har ändå inte tillräckligt små segel för att kunna vara ute i det här vädret. Ha så kul ni andra.

• jester

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 14:35

nu har dert slutat blåsa i Göteborg iaf… Trist för dom som hoppats köra på eftermiddagen

• hellgren

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 15:27
    TDK wrote:
    Mm.. Jag trodde absolut alla surfare utan jag kunde ta ledigt idag. Men vi får trösta oss med att det inte är blött på jobbet.. 🙁 Iaf inte hos mig iaf… Suck……

Det är blött på mitt jobb… *snyft*

• calle_b

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 15:27

kombination för mycket vind (alltså för lite vikt, för stora prylar) samt en seg jävla förkylning gör min dag god… Fick iaf se lite action vid Visby..

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 15:43
    Jester wrote:
    nu har dert slutat blåsa i Göteborg iaf… Trist för dom som hoppats köra på eftermiddagen

Denna kommentar gillar jag. Sluta blåsa ?? Kollade observationer och Måseskär medelvind 12 m/s byvind 18 m/s kl 17:00 men vinden kanske är lokalt kraftig. Hoppas det var en bra dag. 🙂

• danneman

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 16:21

Jag hann ut till fiskebäck! ni missa inget gubs Årets sämsta surf för min del! stod å guppa med 4.7 å freestyle gahhh.. till slut blev det pungdrag men va fan gjorde det nordanvinden var iskall.. Skit storm!

• tdk

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 07:37
    Dannnek wrote:
    Jag hann ut till fiskebäck! ni missa inget gubs Årets sämsta surf för min del! stod å guppa med 4.7 å freestyle gahhh.. till slut blev det pungdrag men va fan gjorde det nordanvinden var iskall.. Skit storm!
    Tråkigt att höra Danne. Satt och svor en del under dagen kan jag säga.. Va nog inne 500 gånger på vindmätarna och kollade. Men ibland GÅR det ju bara inte att prioritera bort vissa saker..
  • jester

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 09:14
    Bjornen wrote:
    Jester wrote:

Denna kommentar gillar jag. Sluta blåsa ?? Kollade observationer och Måseskär medelvind 12 m/s byvind 18 m/s kl 17:00 men vinden kanske är lokalt kraftig. Hoppas det var en bra dag. 🙂

Kollade utanför fönstret på jobbet, och Onsalamätaren (som då låg på 8 m/s…) 😀

• weeboy

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 10:29

Happy birthday mannen :laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing tråden för dem som inte kan komma ifrån sitt jobb innan mörkret lagt sig.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.