Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › trädkiting
-
trädkiting
Publicerad av yeeah på 13 juli, 2004 vid 22:39jaha så har man slängt upp kiten i träden!!
leash fan släppte, såg kiten flyga iväg och landa långt inne i skogen i habo, efter mkt om och men (och en jävla massa brännässlor) så fick vi ner skiten, inte en reva och bom o linor helt intakta!!
kan man ha mer tur?
tack så ruskigt mkt till calle och magdalena som hjälpte mig!! annars hade jag säkert varit kvar där ännumrmille svarade 20 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
haha, finsn fler somn har vatt där inen eller hur Zoolander..hur länge satt din där uppe en vecka???
-
Hoppas aldrig nån mer behöver hamna där. Att ddet inte skull hända tror jag dock inte själv på ett en sekund. Lär ju hända inom snar framtid igen. Hoppas bara det inte är jag eller nåt allvarligt händer. Men man kan ju alltid hoppas. Men det verkar ju vara snälla träd vi har i habo…..
-
Svar till:
jaha så har man slängt upp kiten i träden!!
leash fan släppte, såg kiten flyga iväg och landa långt inne i skogen i habo, efter mkt om och men (och en jävla massa brännässlor) så fick vi ner skiten, inte en reva och bom o linor helt intakta!!
kan man ha mer tur?
tack så ruskigt mkt till calle och magdalena som hjälpte mig!! annars hade jag säkert varit kvar där ännu[/ QUOTE ]
samma sak hände mig på Öland…(ja det var min EH som drog in i skogen på Krisihimmel)
leashen gick också av… inte en skråma då heller
-
Jag tror om kiten landar i trädtopparna så landar den relativt mjukt.
Men smeker man stammen går skiten i bitar det vet jag. -
Svar till:
Jag tror om kiten landar i trädtopparna så landar den relativt mjukt.
Men smeker man stammen går skiten i bitar det vet jag.[/ QUOTE ]
Problemet är väll mer eller mindre när man försöker få ner skiten som revorna uppstår
-
fan va gött! verkar som det trots allt är rätt sällan det går helt åt helvete med kiten..
-
Träden är rätt ofarliga så här års, det är värre på höst o vår när det inte finns några löv!
Logga in för att svara.