Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing TRAILER från Klagshamn 090425

• imported_macts

Medlem
    26 april, 2009 vid 07:49

Nice!

ser fram emot att se filmen när den är klar!

• lasso

Medlem
    26 april, 2009 vid 09:06

riktigt riktigt proffsigt!
    Fan vad duktig du är Gurra. Gör en speed-dokumentär och få sveriges television intresserade av detta,
    Bra musik också-
    Lasso

• Knatte

Gäst
    26 april, 2009 vid 10:04

Bra jobbat Gurra :tongue:

• fj69

Medlem
    26 april, 2009 vid 10:39

Bifogar nåra bilder, fler på KV i em. Fantastisk dag.

Fredrik

• nlc

Medlem
    26 april, 2009 vid 11:12
    FJ69;542870 wrote:
    Bifogar nåra bilder, fler på KV i em. Fantastisk dag.

Fredrik

DU, den första där var ju helt grym!

• fj69

Medlem
    26 april, 2009 vid 11:17

Tack vad kul att du gillar den, fick med mig många fina hem……kul att man kan stå nära ute på piren, försökte att panorera med långsam slutare för att dokumentera farten, blir så
    statiskt annars, viss oskärpa kommer dessvärre på köpet….men men.

Hälsn

Fredrik

• nlc

Medlem
    26 april, 2009 vid 16:10

Resten av bilder på kulingvarning.nu gick ju inte heller av för hackor! Supernajs 🙂

• petter

Medlem
    27 april, 2009 vid 13:02

shit vilket grymt speed spot!!!!

• klang

Medlem
    27 april, 2009 vid 18:12

Vilka fantastiska bilder, är ett gäng som jag kan tänka mig betala pengar för… hur?

• fj69

Medlem
    27 april, 2009 vid 18:43

Tack för berömmet, det värmer, vill du köpa nån bild eller övriga så PMa mig så tar vi det därifrån, sitter nu och drömmer om speedgrejor, vill ha AB+ och RS, fan vad snålvattnet rinner till, känns lite formel 1, dyrt snabbt, å kolfiber, å cambers. Nån prylgalning i de egna leden gör väl vindrensning till 2010 – kan man tro………haha

Fredrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing TRAILER från Klagshamn 090425

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.