Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Trainer Kite + Inlines någon som prövat?
-
Trainer Kite + Inlines någon som prövat?
kicken svarade 15 år, 9 månader sedan 20 Medlemmar · 21 Svar
-
pjoter;547789 wrote:Japp de går nog fint å köra inlines å kite. 🙂
Tycker de e lite gnäll på de övriga pojkarna här. skulle tro pga att dom är för fega allihop för att våga ge sig på det. Klart häftigare å sätta blind judge å kgb över asfalt än mjukt mesigt vatten.
Jag tror nog att både Henke å övriga skatenördar gärna skulle vilja prova att köra i stapel med kite i luften om dom bara hade haft lite bättre självförtroende. 😉
(Som alla vet är skatare både nördiga och mesiga, annars hade dom ju inte förbjudit cykel i stapeln).hahahahahahahahaha, du är för jävla go du!
-
pjoter;547789 wrote:Japp de går nog fint å köra inlines å kite. 🙂
Tycker de e lite gnäll på de övriga pojkarna här. skulle tro pga att dom är för fega allihop för att våga ge sig på det. Klart häftigare å sätta blind judge å kgb över asfalt än mjukt mesigt vatten.
Jag tror nog att både Henke å övriga skatenördar gärna skulle vilja prova att köra i stapel med kite i luften om dom bara hade haft lite bättre självförtroende. 😉
(Som alla vet är skatare både nördiga och mesiga, annars hade dom ju inte förbjudit cykel i stapeln).Du kör foil.. I rest my case 😉
-
Peter M (som kör på den här bilden) kör en Pulse2’a + snakeboard.
Med tanke på hur mycket pizza han skulle blivit om han inte hade satt landningen så känns det inte speciellt mesigt. 😀Åter till tråden. En trainer + longboard är rätt kul… men se till att ha mycket plats. Det kan vara fördjävla svårt att få stopp om det väl börjar gå för fort. :cool2:
Och nej, jag skulle nog aldrig fått för mig att dra en fet kiteloop över asfalt… utan skydd (eller ens med).
/Kaj
Logga in för att svara.