Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Trälhavet Fredag 30/7

Taggad: 

• Trälhavet Fredag 30/7

Publicerad av swe-496 på 29 juli, 2010 vid 21:56

Imorgon blir det åka av på Trälhavet. Bra vindar ska det bli enligt prognoser, just nu blåser det ordentligt utanför fönstret. Hoppas bara att det håller i sig hela dan imorgon också.

Kan det bli ett gäng formulaseglare månntro? Skulle vara skoj att få träna lite ihop med andra..

stefanlindmark svarade 14 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • stefanlindmark

Medlem
    29 juli, 2010 vid 22:19

Jag kommer.

Märkte du förresten om den gula rundningsbojen vid Trälhavsgrunden verkligen var snodd/förrymd eller hade jag bara för mycket sol i ögonen sist?

• mbokell

Medlem
    30 juli, 2010 vid 00:51

kalars, jag kommer om jag vaknar!!!

• stefanlindmark

Medlem
    1 augusti, 2010 vid 18:46

Kan meddela att med den vinden blev det seglat mer slalom än formula på fredagen. SWE 496 höll stilen och körde formula, medan en annan gick in och dammade av slalombrädan och riggade på 7.5 (minsta i garderoben).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Trälhavet Fredag 30/7

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.