Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tränings tips.

• Tränings tips.

Publicerad av flying-dutchman på 18 oktober, 2008 vid 09:41

Börjar bli riktig kallt här uppe (Gävle), hoppas dock segla ett bra tag till.

Har ändå börjat ”lite smått” med vinter träning. Om ni behöver tränings tips och inspiration, kan jag varmt rekommendera denna W-sidan;

http://www.crossfit.com/

///Sandro

PS Ja, jag är en tränings narkoman.DS

klint svarade 16 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • imported_macts

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 15:46

Jag kan inte rekommendera detta till någon! Sandro (the Flying Dutchman) tog med mig på ett sånt pass igår och just nu har jag så ont i kroppen så att jaginte vet om jag ska skratta eller gråta…….så de kan aldrig vara nyttigt:-)

• klint

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 06:04

Träningsfilosofin har fått kritik i USA för att folk avlider av utmattning efter passen, så gå inte för hårt ut i början…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tränings tips.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.