Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Träningsläger/-helger på Öland i vår??
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Träningsläger/-helger på Öland i vår??
anonym-anvandare svarade 19 år, 3 månader sedan 11 Medlemmar · 43 Svar
-
Jag är veckonummersanalfabet, syftar du på veckan FÖRE kristiflygare och avslutning med SM?
För akuta veckonummersbehov se http://www.vecka.nu
/adde
-
det har ju vart lite omstruktureringar inom öwc så jag tror platsen kan vara vakant.
-
Skall vi ta datumen istället?
Start fredag 14/5, slut söndag 23/5!
Dvs. helgen v.20 samt hela v.21.Jag personligen kommer inte förrän söndag den 16/5 pga att en vän gifter sig den 15/5, i Varberg. Varför kan de inte lägga sådan skit UTANFÖR surfsäsong? Vinterbröllop, vad är det för fel med det? Han är ju dessutom surfare. Men det är nog frugan som bestämmer i det förhållandet. Eller “är nog” kan bytas mot “är med bestämdhet”.
Vi ses på Öland då!?!?
/Staffan
-
Om inte förr så dyker jag upp på torsdagen den vad_det_nu_blir:te
/adde
-
Se där, en anledning till att vara i Varberg den 15 maj för sann hårdvindssegling… 🙂
Skall genast kolla möjligheterna.
Surfa På!
-
Jorå! Men mina surfprylar och jag åker ju naturligtvis inte från Varberg om det blåser…
Men du skall tro att jag var irriterad förra midsommar! Alltså midsommarafton 2003. En helt episk dag i Apelviken! Tokbra verkligen. Och det gick så himla bra också. Men… två vänner har naturligtvis lagt in sitt bröllop på denna klassiska blåshelg! Alla vet ju att det är en klassisk helg som det alltid blåser. Hur idiotiskt som helst att lägga sitt bröllop då! Dessutom är killen en inbiten surfare! Han har (också) en fruga som bestämmer! Så kl.15 rusade jag upp ur vattnet för att vara i kyrkan kl.16 – i Göteborg!!! Jag hann! Men jag hann inte duscha… Så gott jag luktade hela kvällen!
/Staffan
-
Haha… Ja, det var en förjävla bra dag…
Fram för fler sådana!!btw: Det är ingen som känner för danmark om det pungar vid påsk? Isf så avbokar jag trysilresan, det e ändå inge puder på påsk…
-
Hade gärna åkt till Danmark i påsk men skall till Paris…. och efter det kanske man måste vårda förhållandet lite någon helg eller två, dvs köra plattvatten om temperaturen duger åt fröken, men jag skulle kunna hålla Valborgshelgen öppen så får vi se. Sedan hoppas man ju på “pung” i slutet av maj så man kan glida ner till Grönhögen när man ändå är på öland. Var det inte pingst förra året det blåste typ 20 m/s i Grönhögen…. Det var bra tryck det..
Hur som så lägg in ett meddelande här Ola så är det nog lite goa gubbs som gärna hänger på. Skulle kunna tänka mig en lång helg också om det ser bra ut.
-
Ja, det blir till att slänga ut en förfrågan när det ser ut att punga i danmark nästa gång…
Logga in för att svara.