Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Träningsvärk

• pelle-surf

Medlem
    12 maj, 2012 vid 10:02

Träningsvärk, verkar inte vara ovanligt för många, särskilt då magen. Jag själv, har börjat träna hopp och lite enkla trix och det belastar tydligen magen mycket. Jag kör med en ny midjesele, vilken jag tycker ger ett bra stöd.
    Sportdryck och annan sockerdricka använder jag aldrig, däremot så brukar jag jogga ner med någon grön tuborg, efteråt ( jag vet att det är socker) , och en stadig grovsnus.
    Problemet tror jag ligger i att vi styrs av väder och vind i vårt utövande, man får en väldig oregelbundenhet i träningen, och som Viktor skriver, att det är svårt att hitta en liknande träningsform.
    Att få ett sex-pack är ju aldrig fel, vare sig på, eller i magen ( tuborg ).
    Har ryggproblem pga en medfödd defekt i ryggen, men detta lindras, kompenseras av bra magmuskulatur, så träningen i sig, blir en extrabonus. Körde förra helgen, trots att jag hade mitt 4:e ryggskott och har känt mig helt ok efter, var även ute igår.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Träningsvärk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.