Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Transport… Gbg-skåne-gbg-sthlm…
-
Transport… Gbg-skåne-gbg-sthlm…
Publicerad av hstrom på 12 september, 2006 vid 07:00Tja!
Åker från Gbg till skåne imorgon. O sen tillbaka till gbg på tors-fred nångång. Sen åker jag till sthlm nästa vecka….
Hör av er om ni behöver nåt transporterat.
/Jonas
0707-886988oaxen svarade 18 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
-
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=333669#post333669
Skulle detta kunna funka?
Mvh
Patrik
-
Knatte
Gäst12 september, 2006 vid 10:39Oåxen wrote:http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=333669#post333669Skulle detta kunna funka?
Mvh
Patrik
Jag i min tur, är lika flexibel i överlämnadet i GBG. Berätta bara när och hur jag skall lämna över brädan hström….
(Om det nu går att fixa med avlämnandet till Linköping och andra praktiska detaljer mm.) -
Åker förbi linköping på vägen upp. Förmodligen på månd-tisd.
Hur stor e brädan? Hade vart gött o slippa ha den på taket…./Jonas
-
hstrom wrote:Åker förbi linköping på vägen upp. Förmodligen på månd-tisd.
Hur stor e brädan? Hade vart gött o slippa ha den på taket…./Jonas
270 x 50 -
Då får den nog åka på taket… Men då hämtar jag den helst på måndag morgon. Så jag slipper ha ansvar för den under natten.
E det ok Knatte? Hade vart bra om den kunde hämtas på centralen vid halv 9-9 nångång… Gissar på att jag är i linköping vid lunchtid…/Jonas
-
Knatte
Gäst12 september, 2006 vid 13:32hstrom wrote:Då får den nog åka på taket… Men då hämtar jag den helst på måndag morgon. Så jag slipper ha ansvar för den under natten.
E det ok Knatte? Hade vart bra om den kunde hämtas på centralen vid halv 9-9 nångång… Gissar på att jag är i linköping vid lunchtid…/Jonas
Skulle nog vara helt ok, för min del att lämna av den vid centralstationen på måndag morgon:laugh: Nu får vi väl kolla upp att det är ok för Patrik också 😉
Brädan har ungefärliga måtten som Patrik säger + boardbagens tillägg. + en liten söt fena som skall med också :pJag och Patrik, kan väl prata lite, så återkommer vi med konkreta detaljer!
-
Eventuellt kan Pederboy ta den, han åker eventuellt till Lkpg i helgen. Jag återkommer ons fm.
Annars kan jag bara konstatera att vindsurfing är en liten sport med många stora människor!Vi hörs!
/ Patrik
Logga in för att svara.